Hírek

  • A bizalmon alapuló partnerség nélkül nincs hosszú távú nyereség

    A bizalmon alapuló partnerség nélkül nincs hosszú távú nyereség

    „Együtt sírunk, együtt nevetünk”, de együtt minden könnyebb. Együtt többre jutunk és olyan dolgokra is képesek vagyunk, amit egyedül nem. „A jövő vezetői” tehetségprogramunk hatodik napján vendéglátónk, a McDonald’s Magyarország segítségével a ’partnerség az érdekelt és érintett felekkel’ ajánlásunk tartalmát bontottuk ki, annak mindennapi megjelenési formáit és gyakorlatait. A partnerség fontosságát senki sem kérdőjelezi meg,...
    Tovább »
  • Elkezdődtek az idei vállalatvezetői kerekasztal-beszélgetések

    Elkezdődtek az idei vállalatvezetői kerekasztal-beszélgetések

    A fenntartható termékek és szolgáltatások iránti kereslet és kínálat alakításával a vállalatok sokat tehetnek a fenntartható életmód általánossá tétele érdekében - hangsúlyozták a BCSDH 2018. júniusi 12-i vállalatvezetői kerekasztal-beszélgetés résztvevői, amelyen az Action 2020 Magyarország program keretén belül a Fenntartható életmód volt a téma.
    Tovább »
  • Hibrid kukorica és felszentelt ásványvízkút - beszámoló a BCSDH hétvégéről

    Hibrid kukorica és felszentelt ásványvízkút – beszámoló a BCSDH hétvégéről

    Tartalmas programot nyújtott idén is a BCSDH hétvége a résztvevő 15 vállalatvezetőnek és partnereiknek. Az esemény egyik házigazdája Matthew Pickard vezérigazgató és a Syngenta volt. A cég mezőtúri gyárában szárazságtűrő és a négyszeres terméshozamot eredményező, a környékben termelt hibrid vetőmagokat dolgozzák fel és csomagolják. Az esti, szintén a régiót képviselő Frittmann borkóstolóra a Hercegasszony birtokon került sor. A...
    Tovább »
  • A ma termékei a jövő alapanyagai - beszámoló a PWC és a BCSDH közös üzleti reggelijéről

    A ma termékei a jövő alapanyagai – beszámoló a PWC és a BCSDH közös üzleti reggelijéről

    Körforgásos gazdaság – futó trend, utópia vagy az új gazdasági paradigma? A BCSDH és a PWC közös június 7-én tatott üzleti reggelijén ezt a témát jártuk körbe a PWC tanulmánya és számos vállalati példán keresztül. Elképzelhető-e a világ hulladék nélkül? A becslések szerint a termékgyártás során felhasznált anyagok csupán 1 százaléka marad „használatban” hat hónappal...
    Tovább »

Taghírek

  • A Heineken Hungária feltámasztja a magyar komlót

    A Heineken Hungária feltámasztja a magyar komlót

    Fontos kezdeményezés indul útjára ősszel, amikor elültetik egy somogyi falu mellett az első komlópalántákat. A Magyar Ökomenikus Segélyszervezet a Heineken Hungária segítségével azt tervezi, hogy feléleszti a magyar komlótermesztést, amely egykoron több mint 500 hektáron folyt Magyarországon. Mára ennek egy százaléka maradt meg. Ennek érdekében összefog a Magyar Ökumenikus Segélyszervezet és a Heineken Hungária, a...
    Tovább »
  • Az Allianz ambiciózus éghajlatvédelmi csomagjával az alacsony szén‑dioxid‑kibocsátású gazdaságra való áttérést támogatja

    Az Allianz ambiciózus éghajlatvédelmi csomagjával az alacsony szén‑dioxid‑kibocsátású gazdaságra való áttérést támogatja

    Az Allianz Csoport jelentősen bővíti éghajlatvédelmi stratégiáját. A következő évtizedekben, több kötelezettségvállalást is tesz, hogy tevékenyen előmozdítsa az alacsony szén-dioxid-kibocsátású gazdaságra való globális áttérést.Az Allianz, a biztosítótársaságok körében elsők között  hosszú távú éghajlatvédelmi célokat határozott meg az ENSZ Éghajlat-változási Keretegyezménye keretében létrejött Párizsi Megállapodás 2 °C-os célértékével kapcsolatosan. Az Allianz arra törekszik, hogy 2040-re fokozatosan kivezesse...
    Tovább »
  • Októberben ismét megjelenik a BCSDH – val együttműködésben a HVG Fenntartható Fejlődés című kiadványa.

    Októberben ismét megjelenik a BCSDH – val együttműködésben a HVG Fenntartható Fejlődés című kiadványa.

    Míg tavaly a fenntartható foglalkoztatás kérdése került a fókuszba, idén a fenntartható életmódról esik majd a legtöbb szó.  Például arról, hogy miként segíthetik a vállalatok a munka és a magánélet egyensúlyának a megteremtését, illetve a körforgásos gazdaság térnyerését. A kiadvány bemutat több olyan vállalatot, amely példát mutathat a többieknek: hogyan lehet úgy betartani a fenntarthatóság...
    Tovább »
  • Szavazási szakaszba érkezett a Tesco „Ön választ, mi segítünk” pályázati programja

    Szavazási szakaszba érkezett a Tesco „Ön választ, mi segítünk” pályázati programja

    Megkezdődött a szavazás a Tesco helyi közösségeket támogató „Ön választ, mi segítünk” pályázati programjára. Az áruházlánc vásárlói június 4-éig országszerte 58 körzetben, összesen 168 pályázat közül választhatják ki a számukra legszimpatikusabbat. Körzetenként a legtöbb szavazatot gyűjtő szervezet 400, a második 200, a harmadik pedig 100 000 forint támogatásban részesül. A Tesco idén, immáron negyedik alkalommal hirdette...
    Tovább »