A kevesebb több. Főleg műanyagból

Az Unilever Fenntarthatósági Terve (USLP – Unilever Sustainable Living Plan) 9. éve határozza meg üzleti döntéseinket. Az utóbbi időben termékeink csomagolásának környezetre gyakorolt hatása került leginkább a fókuszba. A csomagoló anyagainkban felhasznált műanyag mennyiséget folyamatosan csökkentjük valamint olyan innovációkat dolgozunk ki melyek a kevesebb műanyag, jobb műanyag vagy zéró műanyag elvet követik.

 

Világszerte egyre több márkánk vált környezetbarát csomagolásra. A tengerentúlon már megjelent a Signal bambusz fogkeféje mely megoldást jelent arra a 3,5 milliárd egyszerhasználatos műanyagtömegre, ami az évente általunk eladott fogkefékből keletkezik. Az új generációs fogkefék 100% természetes bambuszból készülnek, ráadásul a bambusz azon részéből melyet a pandák sem fogyasztanak.

 

A közép-kelet európai régióban, valamint Magyarországon is arra törekszünk, hogy a Less Plastic termékinnovációkat minél előbb bevezessük. 2018 decemberétől például egyik legkedveltebb termékünk, a Coccolino intense kiszerelésű öblítők már 100%-ban újrahasznosított (PCR) flakonban kaphatók. Sőt, nem csak a csomagolás anyaga, de termék mérete is csökkent, így a szuperkoncentrátum öblítő kevesebb és jobb műanyagból készült termék is lett.

 

A Love Beauty and Planet és a Seventh Generation márkáink is elkötelezettek az újrahasznosított és újra hasznosítható csomagolás mellett. Minden termékük 100%-ban újrahasznosított műanyagból készült flakonban kerülnek a polcokra. Döntéseiket az határozza meg, hogy a termékeik minél kisebb negatív hatással legyenek a következő generációk egészségére és környezetére.