Vedd észre a pluszt: új dolgok megszerzése helyett figyeljünk arra a jóra, ami már a miénk!

Egy ideje tudjuk, hogy a fizetési folyamatok nem a bankkártyás fizetéssel, hanem a jó élmények megosztásával is végződhetnek – a MagNet Bank októberben rajtoló kampánya azt a célt tűzte ki, hogy az ilyen, pozitív visszajelzéssel záruló tranzakciók számát közösen növeljük az egy hónapon át zajló kampány részét képező, 2 hetes (10.10-23.), mindenki számára nyitott kihívás ideje alatt.

A MagNet Bank ügyfelei bankkártyával történő vásárlásaikkal évet óta gyakorolják a társadalmi felelősségvállalást és a tudatos, felelős döntések meghozatalát is: ha vásárláskor a MagNet Bank által kibocsátott MasterCard bankkártyájukat használják, vásárlásaik után a MagNet Bank automatikusan támogatja az általuk választott társadalmi szervezetet. Az októberben induló, „Vedd észre a pluszt!” kampány célja ezt

a Segítő Bankkártyán alapuló folyamatot egy újabb, fontos lépéssel kiegészíteni. A MagNet Bank kampánya egy kihívás, amihez bárki szabadon csatlakozhat: a résztvevők feladata, hogy a kihívás ideje alatt vegyék észre a pluszt –  legyen az egy apró szívesség, egy kedves mosoly, egy jó szó, valami nem várt rugalmasság vagy váratlan segítség -, és ennek megosztásával segítsék közösségünk tagjait a jó gyakorlatok választásában, a jó szolgáltatók fennmaradásában.

Vigyázat! Fertőz! Így terjedhet el a figyelmesség és a kedvesség

A kampány célja, hogy felismerjük: egy egyszerű gesztussal, egy kevés figyelemmel is tehetünk azért, hogy a jó gyakorlatok terjedjenek el. Nem kell új, más dolgot csinálni, csak máshogy nézni arra, amit eddig csináltunk.

Sajnos sokszor előfordul, hogy a biztosnak gondoljuk mindazt, amink van, és emiatt csak akkor lépünk, amikor már nagy a baj. Ha viszont rendszeresen hangot adunk az elégedettségünknek, talán nem is kell eljutni addig, hogy komoly baj legyen – ez pedig különösen fontos lehet most, amikor a Világban zajló, és sokunk megélése szerint nagyrészt csak fokozódó nehézségek hajlamosak elhomályosítani a szépre, jóra amúgy nyitott tekintetünket. Bár eddig inkább a problémák jelzésére használtuk a Google és a Facebook felületein megosztható értékeléseket, most abban szeretnénk velük segíteni, hogy a figyelmünket tudatosan a jó és értékes dolgokra irányítva minél többen választhassák azokat a szolgáltatásokat, vállalkozásokat, akik valamivel kiemelkednek a mezőnyből. Így közösen azoknak a szolgáltatóknak a talpon maradását tudjuk segíteni, akiknél rendre többet kapunk, mint amiért fizettünk… tudva, hogy az igazi többlet nem a 2 termék 1 áráért akciókban és az ajándékba adott promóciós tárgyakban, hanem az egymásnak adott, valódi figyelemben rejlik.

 

Több információ: https://www.magnetbank.hu/veddeszre

Kihívás: https://www.facebook.com/groups/599190968422616