Ez a CSR 360° Konferencia

360° CSR

A CSR nem egy önállóan létező terület, hanem a vállalat, a márka minden elemét átható irányító szemlélet. Egy vállalat elsődleges célja természetes módon a profit létrehozása, hiszen ez ad lehetőséget az innovációra, egyben a társadalmi befektetésekre is.

Akkor lehet hosszú távon sikeres egy vállalat, ha az első számú vezető, a menedzsment és a munkatársak is tisztában vannak a fenntartható fejlődés irányaival, értékeivel és ez jelen van a döntéseikben is.

A konferencia célja:

A CSR és branding területek összefonódásának megmutatása  vezető külföldi és hazai szakemberek előadásain keresztül. Kitekintést adni, hogyan valósul meg a fenntarthatósági stratégia  különböző márkák életében különböző  piacokon jelenlévő szereplők esetén.

Akkor lehet hosszú távon sikeres egy vállalat, ha az első számú vezető, a menedzsment és a munkatársak is tisztában vannak a fenntartható fejlődés irányaival, értékeivel és ez jelen van a döntéseikben is.

Időpont: 2014. április 24. csütörtök
Helyszín: Mercedes-Benz gyár, Kecskemét

Részletes program-leírás:  http://www.ezacsr360.hu/program/
További információ: http://www.ezacsr360.hu/

 

0 hozzászólás

Hagyjon egy választ!

Szeretne csatlakozni a beszélgetéshez?
Nyugodtan járulj hozzá az alábbiakban!

Vélemény, hozzászólás?