Így lehet a használatból kikerülő marketing anyagok feldolgozásával egy integrációs folyamatot is támogatni: Ayvens upcycling projekt

A fenntarthatóság az apró lépésekkel kezdődik, egy márkaváltás során pedig rengeteg alkalom adódik arra, hogy ezt a szemléletet képviseljük és egy egyszerű ötletből valami fantasztikus, különleges értéket képviselő projekt szülessen.  Az Ayvensnél, mely az ALD Automotive és a LeasePlan összeolvadásából létrejött mobilitási szolgáltató, erre az irányra építve vágtunk bele egy nemzetközi szinten elismerést kapott projektbe, a régi marketing anyagaink újrahasznosításába.

Az évek során felhalmozódott LeasePlan-es és ALD-s marketing anyagainknak már nem vesszük hasznát – vagy mégis, de már új formájukban. Az Ursuslupus Upcycling Production együttműködésével régi anyagainkból létrehoztuk az Ayvens táskakollekcióját, melynek darabjait kollégáink az Ayvens márka bevezetésének napján vehették át ajándékba. A táskák különlegessége, hogy három márkát ötvöz egyszerre – az ALD és a LeasePlan színeit és brand elemeinek részleteit alkotja egy új egységgé az Ayvens logós címkével, így elevenedik meg bennük egyszerre a régi márkáink tradíciója, valamint új, Ayvens márka jövője. A táskák így emocionális értéket is képvisel a kollégák számára, hiszen minden munkavállaló magával vihetett egy utolsó fizikális emlékdarabot a múltbéli márkákból, mindezt már az új márka arculati jegyeivel. Nem utolsó sorban pedig minden darab egyedi designnal rendelkezik, egyetlen ugyanolyan sincs köztük. A teljes bevonódás érdekében pedig egy workshopot is szerveztünk, ahol a kollégák saját kezűleg készíthették el a nekik tetsző egyszerű kiegészítőket.

Ismerje meg a részleteket videónkból, hogy hogyan vált a hulladékcsökkentési törekvésünk egy nagyszerű csapatépítő élménnyé és egy emocionális értéket képviselő ajándékká!

VIDEÓ: https://www.youtube.com/watch?v=Ck96Prcox5g&list=PLdXM-r6XW_ueJBb7RPngKbV437v8-KuIL&index=2