Webre költözött az #énjövőm program

Az #énjövőm oktatási program tréningjeit kiegészítő e-learning tananyagot tett közzé a szervező Coca-Cola HBC Magyarország a kezdeményezés weboldalán. Az online képzés ingyenes, személyre szabható, ráadásul a vállalat munkatársai személyes tanácsadást is nyújtanak az ezt igénylő tanulóknak.

 

 Ingyenesen elérhető, az #énjövőm képzéseit kiegészítő tananyagot tett közzé az interneten a Coca-Cola HBC Magyarország az oktatási program weboldalán. Ez részben kiegészíti a korábban meghirdetett és már zajló tréningeket, részben lefedi azok tartalmát. Az #énjövőm tíz modulból álló e-learning csomagját többek között az különbözteti meg a hasonló programoktól, hogy ennek offline szolgáltatása is van: résztvevői akár személyes tanácsadást is kérhetnek a program mentoraitól, a Coca-Cola HBC Magyarország vezető beosztású munkatársaitól.

Az internetes képzés rugalmas, a modulok között szabadon lehet böngészni, így a tanulás egyénre szabható. Érdemes a képzést egy önismereti teszttel kezdeni, mert ez értékes visszajelzést adhat arról, hogy az álláskeresőnek miben szükséges fejlődnie. A modulok között pénzügyi ismeretek, értékesítési készségek, üzleti tervezés és a projektmenedzsment alapjai is szerepelnek – olyan tantárgyak is, amelyekre az egynapos képzés során nem jut idő. Aki a modulok teljesítése után vagy közben kedvet kap ahhoz, hogy a személyes tréningen is részt vegyen, az enjovom.hu weboldalán ezek egyikére is jelentkezhet.

A pályakezdő, álláskereső fiatalokon túl különösen kismamáknak ajánljuk az internetes képzést, hiszen akár otthonról végezhető, többször is megszakítható, de javasoljuk a szaktudással, piacképes ötlettel rendelkező fiatalok számára is, akik itt egyszerűen kaphatnak tanácsokat saját vállalkozásuk elindításához” – emelte ki Tóth Valentin, a Coca-Cola HBC Magyarország vállalati kapcsolatok és kommunikációs igazgatója. Az eredeti kezdeményezés ilyen irányú kiterjesztésének célja egyértelműen az, hogy a legkülönbözőbb élethelyzetben lévő fiatalok elhelyezkedését tudják előmozdítani.

A Coca-Cola HBC Magyarország tavaly ősszel indította el az #énjövőm képzési programot 18-30 éves inaktív fiatalok számára. A vállalat által kínált tréningen önismeretre, állásinterjúhelyzetek és visszajelzések kezelésére tanítják a résztvevőket, de cél emellett az is, hogy olyan kapcsolati hálót építhessenek ki a fiatalok, amely megkönnyíti az elhelyezkedésüket.  A mai napig több mint 700 álláskereső vett részt az ingyenes, egynapos képzéseken Budapesten és vidéken, 2020-ig összesen 8000 fiatal bevonását tervezi a Coca-Cola HBC Magyarország. A vidéki tréningek lebonyolításához a cég civil szervezetek segítségét is igénybe veszi, amelyek helyismeretüket kihasználva tudják megszólítani a kistelepüléseken élő inaktív fiatalokat.

 

***

Coca Cola HBC Magyarország

A Coca-Cola HBC Magyarország Kft. a 600 millió fogyasztót kiszolgáló és 28 országot átfogó Coca-Cola HBC AG csoport tagja. A dunaharaszti székhelyű, Magyarországon két palackozó-üzemet működtető vállalat 1.100 dolgozót foglalkoztat, teljes tevékenysége során pedig közel 13.000 embernek biztosít munkát. A Coca-Cola Magyarország eddig 116 milliárd forintot fektetett be hazánkban. A társaság az egyik legjelentősebb magyar élelmiszer-feldolgozó, termékeit 25 országba exportálja. Az üdítőitalok előállításához használt alapanyagok közel kétharmadát belföldi szállítók biztosítják.

A cég az alkoholmentes italok széles választékát kínálja: a szénsavas üdítőitalok (Coca-Cola, Coca-Cola light, Coca-Cola zero, Coca-Cola zero koffeinmentes, Coca-Cola zero Lemon, Coca-Cola Cherry zero, Fanta, Fanta zero, Sprite, Sprite zero, Lift, Kinley, Royal Bliss), a természetes ásványvizek (NaturAqua csendes, enyhe, szénsavas, Römerquelle csendes, szénsavas), ízesített vizek (NaturAqua Emotion), a gyümölcslevek, nektárok és gyümölcsitalok (Cappy, Cappy Pulpy, Cappy Ice Fruit, Cappy Great Start, Cappy Junior), jeges teák (Nestea, FUZETEA, FUZETEA zero), sportitalok (Powerade), valamint az energiaitalok (Burn, Monster) egyaránt részét képezik a választéknak. A vállalat kizárólagos forgalmazója Olaszország első számú kávéjának, a Lavazza márkának. A társaság prémium szeszes italokat is forgalmaz, a cég a többi közt a Jack Daniel’s, Finlandia, Bacardi, Famous Grouse, Rézangyal, Campari márkákat értékesíti.

Kövess minket Facebookon!

 

Rónai Judit: judit.ronai@uniomedia.com

Tel: +36 20 466 83 14

0 hozzászólás

Hagyjon egy választ!

Szeretne csatlakozni a beszélgetéshez?
Nyugodtan járulj hozzá az alábbiakban!

Vélemény, hozzászólás?