Ez a CSR 360° Konferencia
360° CSR
A CSR nem egy önállóan létező terület, hanem a vállalat, a márka minden elemét átható irányító szemlélet. Egy vállalat elsődleges célja természetes módon a profit létrehozása, hiszen ez ad lehetőséget az innovációra, egyben a társadalmi befektetésekre is.
Akkor lehet hosszú távon sikeres egy vállalat, ha az első számú vezető, a menedzsment és a munkatársak is tisztában vannak a fenntartható fejlődés irányaival, értékeivel és ez jelen van a döntéseikben is.
A konferencia célja:
A CSR és branding területek összefonódásának megmutatása vezető külföldi és hazai szakemberek előadásain keresztül. Kitekintést adni, hogyan valósul meg a fenntarthatósági stratégia különböző márkák életében különböző piacokon jelenlévő szereplők esetén.
Akkor lehet hosszú távon sikeres egy vállalat, ha az első számú vezető, a menedzsment és a munkatársak is tisztában vannak a fenntartható fejlődés irányaival, értékeivel és ez jelen van a döntéseikben is.
Időpont: 2014. április 24. csütörtök
Helyszín: Mercedes-Benz gyár, Kecskemét
Részletes program-leírás: http://www.ezacsr360.hu/program/
További információ: http://www.ezacsr360.hu/
Hagyjon egy választ!
Szeretne csatlakozni a beszélgetéshez?Nyugodtan járulj hozzá az alábbiakban!