A KPMG az év fenntartható vállalata
A KPMG International sorozatban immár negyedik éve nyerte el „Az év fenntartható vállalata” (Sustainable Firm of the Year) címet az International Accounting Bulletin (IAB) – a könyvvizsgáló iparág elismert szaklapja – díjazásán, és harmadik alkalommal kapta meg „Az év közösségi média bajnoka” (Social Media Networking Champion of the Year Global) elismerést is. A díjakat azon vállalatoknak ítélik oda, amelyek kitűnnek versenytársaik közül egyéni kiválóságukkal, innovatív megoldásaikkal és üzleti teljesítményükkel.
A zsűri a KPMG fenntarthatóság iránti elkötelezettségét ismerte el, mivel a vállalat azt nem csupán ügyfelei számára, de saját működésében is érvényesíti, és 2010 óta globálisan nettó 10 százalékkal csökkentette károsanyag-kibocsátását.
„Elkötelezettek vagyunk a felelős és hatékony együttműködésért a közösségeinkkel, ügyfeleinkkel és munkatársainkkal, hogy jelentős változásokat eszközöljünk a fenntarthatóság érdekében, mely a vállalatok és intézmények számára hatalmas kihívást jelent világszerte” – nyilatkozta Lord Dr. Michael Hastings, a KPMG Vállalati Felelősségvállalás globális vezetője.
A KPMG ugyancsak elnyerte az Év Közösségi Média Bajnoka címet a WEFLive platformért, mely negyedik éve élő egyenesben közli a davosi Világgazdasági Fórum delegáltjainak Twitter-bejegyzéseit.
„A WEFLive lehetővé teszi a davosi delegáltak és a csatornát követők közti párbeszédet. Hisszük, hogy a közösségi médiának fontos szerepe van abban, hogy közelebb hozza az aktuális társadalmi és gazdasági témákra reflektáló különböző nézőpontokat – mondta Isabelle Allen, a KPMG Ügyfelek és Piacok globális vezetője.
Hagyjon egy választ!
Szeretne csatlakozni a beszélgetéshez?Nyugodtan járulj hozzá az alábbiakban!