Coca-Cola HBC Magyarország: új kommunikációs vezető

Ez év elejétől Pogány Éda, a Coca-Cola HBC Magyarország eddigi kommunikációs és vállalati kapcsolatok igazgatója tölti be a 28 országra kiterjedő Coca-Cola Hellenic csoport fenntarthatósági kommunikációs igazgatói pozícióját. Utódjának Rabatin-Buru Évát, az Uniomedia Communications stratégiai tervezési igazgatóját választották, aki 2014. április 7-től tölti be a pozíciót.

Pogány Éda a Procter&Gamble vállalattól érkezve 2004-ben csatlakozott a Coca-Cola Hellenic csapatához, és közel 10 évig irányította a Coca-Cola Magyarország kommunikációs csapatát. Az elmúlt évtizedben több sikeres, a Coca-Cola rendszer által kezdeményezett program vezetője volt, nevéhez fűződik például a Coca-Cola Testébresztő aktív életmód program, amely számos elismerést és díjat tudhat magáénak Magyarországon és világszerte. Irányításával alkották meg a vállalat CSR stratégiáját, amelynek eredményeként a cég 2009-ben elnyerte az egyik legnagyobb vállalati elismerést, a Figyelő Top 200 társadalmi felelősségvállalásért járó díjat. Pogány Éda képviselte a vállalatot több hazai üzletági és üzletágakon átívelő szövetségben, és munkájával hozzájárult ahhoz, hogy a vállalat stratégiai partnerségi megállapodást kötött a magyar kormánnyal.

Új pozíciójában Pogány Éda feladatköre kiterjed a Coca-Cola Hellenic cégcsoport és a hozzá tartozó 28 ország fenntarthatósági programjainak külső kommunikációjára, valamint az ezekkel kapcsolatos éves jelentések elkészítésének és tanúsításának támogatására. Ő felel a cégcsoport érintettjeivel és nemzetközi társadalmi-, államközi szervezetekkel való kapcsolattartásért is a fenntarthatóságot érintő ügyekben (egészség és táplálkozás, közösségek, szén-dioxid kibocsátás és vizes programok).

CC_HBC_MO_Rubu_ÉvaRabatin-Buru Éva, a Coca-Cola HBC Magyarország Kft. új közkapcsolati és kommunikációs vezetője a Miskolci Egyetem angol, politikatudományok és pedagógia szakán szerzett diplomát. Korábban a Honvédelmi Minisztériumban, a Hankook dunaújvárosi gyárában, 2007 és 2012 között pedig a Coca-Cola HBC Magyarországnál dolgozott PR specialistaként. A Coca-Cola HBC Magyarországnál korábban ő felelt a belső kommunikációért, a Coca-Cola Testébresztő program közösségi médiában való jelenlétéért, továbbá változásmenedzsment feladatokat is ellátott. A kommunikációs szakember az elmúlt másfél évben előbb a Bátor Tábor Alapítványnál, majd az Uniomedia Communications ügynökségnél stratégiai tervezési igazgatóként szerzett értékes szakmai és vezetői tapasztalatot.

 

 

0 hozzászólás

Hagyjon egy választ!

Szeretne csatlakozni a beszélgetéshez?
Nyugodtan járulj hozzá az alábbiakban!

Vélemény, hozzászólás?