CSR Doing Good Awards díjazott a KPMG programja
Idén már harmadik alkalommal hirdette meg a PPH Media CSR Doing Good Award versenyét, amelynek célja, hogy felhívja a figyelmet a céges társadalmi felelősségvállalás fontosságára.
A KPMG „Ticket to Pride” című pályaműve elnyerte a Special Mention díjat, amellyel a vállalati sokszínűséget, valamint a befogadó és csapatközpontú munkahelyi közösséget mutatta be a KPMG Global Services Hungary csapatának szervezésében.
KÉP: A PPH Média CSR Doing Good Award Special Mention díját Illés Zsuzsa, Liptay Gabriella és Mérő-Santucci Gabriel vette át
A KPMG globális ESG célkitűzéseit tartalmazó és a magyarországi KPMG számára is iránymutatásként szolgáló Our Impact Plan négy fő pillérre épül: Bolygó, Emberek, Prosperitás és Vállalatirányítás.
Az Emberek pillér meghatározó eleme előmozdítani a befogadó, sokszínű és bizalmon alapuló vállalati kultúra kiépülését, ahol mindenki biztonságban érzi magát és képes kibontakozni, sikereket elérni. Ezekhez a célokhoz illeszkedett a 2022-es Pride hónaphoz kapcsolódó programsorozat Ticket to Pride címmel, ahol különböző aktivitásokkal hívták fel a kollégák figyelmét az LMBTQ+ elfogadás és a nyitott vállalati kultúra fontosságára.
Az egyik kiemelt program a „Come as You are” művészeti kiállítás volt, amely a KPMG székházában nemcsak a munkatársak, de – időszakosan – a külső érdeklődők számára is nyitva állt. A programok zárását a Budapest Pride felvonuláson való részvétel adta. A vezetőség folyamatos támogatása bizonyította a téma iránti valós elköteleződésünket és mindez példamutató volt a kollégák számára is.
A Ticket to Pride összefoglaló néven futó program, fókuszban a „Come as you are” kortárs művészeti kiállítással, több díjat is nyert, a CSR Doing Good Awards-on kívül is, így az Art is Business Díját, a, valamint a Marketing Diamond Awards díját is.