Ötödszörre „szupermárka” a Provident
A Provident Pénzügyi Zrt. idén ötödik alkalommal nyerte el a Superbrands díjat, melyet minden évben a márkamenedzsment elismert szakértőiből álló zsűri ítél oda szakmai szempontok alapján.
A kiválasztási folyamat nagy hangsúlyt fektet a fogyasztók véleményére — a márkák szakmai és pénzügyi-fenntarthatósági előszűrése után a bizottság 2017-ben is fokozottan támaszkodott a GfK Hungaria Piackutató Intézet által végzett fogyasztói márkakedveltség kutatásra. „A most elnyert díj egyben a Providentnél dolgozó csaknem 3.500 kollégám elismerése is. Mindannyian büszkék vagyunk arra, hogy ötödik alkalommal vehettük át az egész országban ismert és népszerű Superbrands díjat. A Providenten kívül ez eddig mindössze két magyar pénzügyi vállalatnak sikerült. Ezekben az években nem nagyon kedvez a gazdasági környezet a pénzügyi vállalatoknak, emiatt még inkább örülök, hogy a kihívások ellenére a mi vállalatunk objektív külső szakértők szerint is képes évről évre a legmagasabb színvonalat nyújtani ügyfeleinknek.” – hangsúlyozta Szirmák Botond, a Provident Zrt. vezérigazgatója.
A Provident innovatív eszközökkel igyekszik megfelelni az üzleti és piaci kihívásoknak. A közelmúltban a cég munkatársai a papír alapú ügyintézésről digitális platformra térhettek át, amely egyrészt könnyíti és gyorsítja a folyamatokat, másrészt szignifikánsan csökkenti a vállalat környezetterhelését is. Szintén már hosszú évek óta része a Provident stratégiájának, hogy termékpalettája folyamatosan igazodik az ügyfelek igényeihez.
Hagyjon egy választ!
Szeretne csatlakozni a beszélgetéshez?Nyugodtan járulj hozzá az alábbiakban!