Webre költözött az #énjövőm program
Az #énjövőm oktatási program tréningjeit kiegészítő e-learning tananyagot tett közzé a szervező Coca-Cola HBC Magyarország a kezdeményezés weboldalán. Az online képzés ingyenes, személyre szabható, ráadásul a vállalat munkatársai személyes tanácsadást is nyújtanak az ezt igénylő tanulóknak.
Ingyenesen elérhető, az #énjövőm képzéseit kiegészítő tananyagot tett közzé az interneten a Coca-Cola HBC Magyarország az oktatási program weboldalán. Ez részben kiegészíti a korábban meghirdetett és már zajló tréningeket, részben lefedi azok tartalmát. Az #énjövőm tíz modulból álló e-learning csomagját többek között az különbözteti meg a hasonló programoktól, hogy ennek offline szolgáltatása is van: résztvevői akár személyes tanácsadást is kérhetnek a program mentoraitól, a Coca-Cola HBC Magyarország vezető beosztású munkatársaitól.
Az internetes képzés rugalmas, a modulok között szabadon lehet böngészni, így a tanulás egyénre szabható. Érdemes a képzést egy önismereti teszttel kezdeni, mert ez értékes visszajelzést adhat arról, hogy az álláskeresőnek miben szükséges fejlődnie. A modulok között pénzügyi ismeretek, értékesítési készségek, üzleti tervezés és a projektmenedzsment alapjai is szerepelnek – olyan tantárgyak is, amelyekre az egynapos képzés során nem jut idő. Aki a modulok teljesítése után vagy közben kedvet kap ahhoz, hogy a személyes tréningen is részt vegyen, az enjovom.hu weboldalán ezek egyikére is jelentkezhet.
„A pályakezdő, álláskereső fiatalokon túl különösen kismamáknak ajánljuk az internetes képzést, hiszen akár otthonról végezhető, többször is megszakítható, de javasoljuk a szaktudással, piacképes ötlettel rendelkező fiatalok számára is, akik itt egyszerűen kaphatnak tanácsokat saját vállalkozásuk elindításához” – emelte ki Tóth Valentin, a Coca-Cola HBC Magyarország vállalati kapcsolatok és kommunikációs igazgatója. Az eredeti kezdeményezés ilyen irányú kiterjesztésének célja egyértelműen az, hogy a legkülönbözőbb élethelyzetben lévő fiatalok elhelyezkedését tudják előmozdítani.
A Coca-Cola HBC Magyarország tavaly ősszel indította el az #énjövőm képzési programot 18-30 éves inaktív fiatalok számára. A vállalat által kínált tréningen önismeretre, állásinterjúhelyzetek és visszajelzések kezelésére tanítják a résztvevőket, de cél emellett az is, hogy olyan kapcsolati hálót építhessenek ki a fiatalok, amely megkönnyíti az elhelyezkedésüket. A mai napig több mint 700 álláskereső vett részt az ingyenes, egynapos képzéseken Budapesten és vidéken, 2020-ig összesen 8000 fiatal bevonását tervezi a Coca-Cola HBC Magyarország. A vidéki tréningek lebonyolításához a cég civil szervezetek segítségét is igénybe veszi, amelyek helyismeretüket kihasználva tudják megszólítani a kistelepüléseken élő inaktív fiatalokat.
***
Coca Cola HBC Magyarország
A Coca-Cola HBC Magyarország Kft. a 600 millió fogyasztót kiszolgáló és 28 országot átfogó Coca-Cola HBC AG csoport tagja. A dunaharaszti székhelyű, Magyarországon két palackozó-üzemet működtető vállalat 1.100 dolgozót foglalkoztat, teljes tevékenysége során pedig közel 13.000 embernek biztosít munkát. A Coca-Cola Magyarország eddig 116 milliárd forintot fektetett be hazánkban. A társaság az egyik legjelentősebb magyar élelmiszer-feldolgozó, termékeit 25 országba exportálja. Az üdítőitalok előállításához használt alapanyagok közel kétharmadát belföldi szállítók biztosítják.
A cég az alkoholmentes italok széles választékát kínálja: a szénsavas üdítőitalok (Coca-Cola, Coca-Cola light, Coca-Cola zero, Coca-Cola zero koffeinmentes, Coca-Cola zero Lemon, Coca-Cola Cherry zero, Fanta, Fanta zero, Sprite, Sprite zero, Lift, Kinley, Royal Bliss), a természetes ásványvizek (NaturAqua csendes, enyhe, szénsavas, Römerquelle csendes, szénsavas), ízesített vizek (NaturAqua Emotion), a gyümölcslevek, nektárok és gyümölcsitalok (Cappy, Cappy Pulpy, Cappy Ice Fruit, Cappy Great Start, Cappy Junior), jeges teák (Nestea, FUZETEA, FUZETEA zero), sportitalok (Powerade), valamint az energiaitalok (Burn, Monster) egyaránt részét képezik a választéknak. A vállalat kizárólagos forgalmazója Olaszország első számú kávéjának, a Lavazza márkának. A társaság prémium szeszes italokat is forgalmaz, a cég a többi közt a Jack Daniel’s, Finlandia, Bacardi, Famous Grouse, Rézangyal, Campari márkákat értékesíti.
Kövess minket Facebookon!
Rónai Judit: judit.ronai@uniomedia.com
Tel: +36 20 466 83 14
Hagyjon egy választ!
Szeretne csatlakozni a beszélgetéshez?Nyugodtan járulj hozzá az alábbiakban!