Not Business As Usual: Seventh Generations a klímasztrájk mellett
A Seventh Generation 2016 óta az Unilever márkája, mely a kezdetek óta elhivatottan tartja magát a küldetéséhez: „Tegyünk ma a következő hét generációért!”. Ezért olyan, a tudatosság jegyében született termékeket hoz létre, amelyek nemcsak otthonaink tisztaságáról gondoskodnak, hanem környezetünk és fogyasztóink egészségének megőrzéséhez is hozzájárulnak. A vállalati felelősségvállalás úttörőjeként a Seventh Generation folyamatosan új megoldásokat keres a környezet védelmének fenntartásához.
A márka hisz abban, hogy a globális felmelegedés a legnagyobb fenyegetés a bolygónkra és az emberiségre nézve, így globálisan csatlakozik a klímasztrájkhoz, mely Magyarországon, szeptember 27-én, pénteken került megrendezésre a Fridays For Future Magyarország által. A márka képviselői és az Unilever dolgozói közösen vonultak a Clark Ádám tértől a Parlamentig hogy felhívják a figyelmet a Földet érintő klímaváltozásra. A Seventh Generations célja, hogy a Párizsi megállapodásban megfogalmazott 1,5 Celsius-fokos globális felemelegedési küszöbértéket ne lépjük át.
Hagyjon egy választ!
Szeretne csatlakozni a beszélgetéshez?Nyugodtan járulj hozzá az alábbiakban!