Útmutató a Biológiai Sokféleségért

Vezető vállalatok tudják, hogy a szokásos üzleti modell, a „business as usual” nem fenntartható. A befektetők és a fogyasztók egyre nagyobb mértékben nyomatékosítják, hogy a vállalatok a társadalmi és környezeti problémákkal is foglalkozzanak. A vezető cégek felismerték, hogy olyan stratégiákat kell kidolgozniuk, amelyek kielégítik ezt a befektetői és fogyasztói igényt, és egyben hozzájárulnak versenyképességükhöz. Ugyanakkor a leghatékonyabb NGO-k felismerték, hogy a piac változásaiban rejlő lehetőségek kiaknázásával széleskörű és tartós változást érhetnek el. Azért, hogy céljaikat elérjék, a vállalatok és az NGO-k utat keresnek az együttműködéshez. Ezek a partnerségek, ha hatékonyan vannak megtervezve és végrehajtva, jelentős üzleti és környezeti eredményeket érhetnek el, és inspirálhatnak további feleket az együttműködésre.

A két szektor közti partnerség  erősítését szolgálja az együttműködés kiterjedt elemzésén, jól működő esettanulmányok bemutatásán és gyakorlati tippek megosztásán keresztül a letölthető ‘Útmutató’

Az Útmutató „A kölcsönösen előnyös együttműködés erősítése a profitorientált és a nonprofit szektor között a Visegrádi országokban” elnevezésű projekt keretében került kidolgozásra, amelyet a CEEweb Visegrádi országokból származó partnereivel együtt valósított meg.

További információ: Kiss Veronika, kiss@ceeweb.org

 

0 hozzászólás

Hagyjon egy választ!

Szeretne csatlakozni a beszélgetéshez?
Nyugodtan járulj hozzá az alábbiakban!

Vélemény, hozzászólás?