Well Being – A jövő munkahelye konferencia
Merre tart a hazai fenntartható irodapiac? Milyen üzleti lehetőségeket rejt a fenntarthatóság? Hogyan tudjuk a well-beinggel erősíteni a vállalati brandet? Milyen lesz a jövő irodája 5 év múlva? Mit igényel a jövő munkavállalója, az Y, a Z és az Alpha generáció? Milyen munkahelyen fogunk dolgozni 2025-ben? Hogyan hat az irodai hatékonyságra a munkavállalók rekreációja az irodán kívül és belül?
Ezekre és más hasonló kérdésekre keresi a választ az ECOLIFE magazin szervezésében sorra kerülő első hazai well-being, fenntartható iroda- és foglalkoztatás konferencia. A rendezvény fő célja, hogy átfogó képet nyújtson az egyre erősödő fenntarthatósági szempontok és a változó munkaerő-piaci trendek együttes hatásairól, bel- és külföldi példákkal mutassa be a well-being vagyis a vállalati Jó(L)lét fogalmát, és ezzel is erősítse a szervezetek hatékonyságát, a belső elköteleződést és minőségi foglalkoztatás megvalósítását.
Főbb témáink:
- A fenntarthatóság, mint üzlet
- Fenntartható irodaüzemeltetés és zöld beszerzés
- Nagyvállalati produktivitás és hatékonyság-növelés a well-beinggel
- Y/Z generációs munkavállalói igények
- A jövő irodafejlesztései
- A környezettudatos irodabútorok jövője
- Nemzetközi Best Practice-ek
- A well-being és fenntarthatóság, mint brand építés, pozitív nagyvállalati kommunikáció
- A fenntartható belső kommunikáció: Munkahelyi edukációs lehetőségek
- Zöld minősítések: LEED, BREAM, WELL-Building
2016. május 5., Kopaszi-gát Öbölház Rendezvényközpont
A konferencia tervezett létszáma: 100-120 fő.
Résztvevők: nagyvállalati döntéshozók, HR igazgatók, beszerzési vezetők, ingatlanfejlesztők és kommunikációs szakemberek.
- 08.30 – 09.00:
- Regisztráció
Fenntarthatóság mint üzlet
- 09.00 – 09.10:
- Köszöntő: dr. Palkó Zsolt, Ügyvezető igazgató / Ecolife Magazin
- 09.10 – 09.30:
- BCSDH (Magyarországi Üzleti Tanács a Fenntartható Fejlődésért) / Márta Irén, ügyvezető Igazgató: Megszokni vagy megszökni? A klímaváltozás hatása az irodai környezetre
- 09.30 – 09.50:
- Indra Consulting / Füri Brigitta, well-being szakértő: Hogyan érhető el a fenntartható vezetői csúcsteljesítmény? …miben mérjük a Sikert és mekkora árat fizetünk érte?!
- 09.50 – 10.10:
- HuGBC (Magyar Környezettudatos Építés Egyesülete) / Baross Pál, elnök: Mérni azt, ami intuitívan nyilvánvaló
- 10.10 – 10.30:
- KÁVÉSZÜNET
Well-building
- 10.30 – 10.50:
- Jones Lang LaSalle / Dr. Onczay Gábor, projektmenedzsment részlegvezető: Zöld megoldások az irodatérben
- 10.50-11.10:
- Blue Business Interior / Luka Milkovic, Dealer Business Manager / Steelcase: Well-being at work as a strategic asset
- 11.10-11.30:
- CBRE / Well-building, avagy a jövő irodái
- 11.30-11.50:
- Skanska / Schmidt András, sustainability manager: Build for a better society
- 11.50-12.10:
- Kalmár Zoltán / Iroda.hu – A cél: a közösség irodája
- 12.10-13.00:
- EBÉDSZÜNET
Nagyvállalati Well-being
- 13.00-13.20:
- GE – A jövő irodatechnológiái (felkérés alatt)
- 13.20-13.40:
- Vodafone / Kelemen Tibor, head of property: Munkakörnyezetünk a 21. században
- 13.40-14.00:
- Generali Biztosító / Árr Mariann, marketing és customer experience vezető: Értékalapú munkáltatói márkaépítés
- 14.00-14.20:
- Spirit Hotel, Rekreáció
- 14.20-14.50:
- Kerekasztal
- 14.50-15.10:
- KÁVÉSZÜNET
Well-branding (PR szekció)
- 15.10-15.30:
- Skyscanner / Jelentős Zsuzsanna, office manager: Well-being a gyakorlatban
- 15.30-15.50:
- Prezi / Benkő Katalin, HR business partner & senior recruiter
- 15.50-16.10:
- Matrix PR / Vas Dóra, ügyvezető partner: Reputációs kockázatok és a well-being összefüggései
- 16.10-16.40:
- Kerekasztal
Jegy árak:
Két vagy több fő esetén: 21.500 Ft + áfa / fő
Early Bird ár (április 11-ig) 19.500 Ft + áfa / fő
HuGBC és BCSDH tagok számára egy fő esetén: 17.500 Ft + áfa / fő
HuGBC és BCSDH tagok számára két vagy több fő esetén: 15.000 Ft + áfa / fő
Hagyjon egy választ!
Szeretne csatlakozni a beszélgetéshez?Nyugodtan járulj hozzá az alábbiakban!