20 millió forinttal segítették a vásárlók és a Tesco a hátrányos helyzetű gyerekek iskolakezdését

A koronavírus-járvány miatt most még nehezebb anyagi helyzetbe került családok megsegítésére indított akciót augusztus elején az Ökumenikus Segélyszervezet, hogy 2000 rászoruló gyermek iskolaszereinek beszerzéséhez előteremtse a szükséges forrásokat. A kezdeményezést a Tesco kuponos adománygyűjtéssel támogatta, amelynek keretében öt héten keresztül (augusztus 3. és szeptember 6. között) 75 656 darab kupont értékesítettek az áruházakban, összesen 18 914 000 forint értékben. Az áruházlánc kiegészítette ezt az összeget, így összesen 20 millió forint adományt juttatott el a Segélyszervezetnek.

 

A Tesco évek óta stratégiai partnerként támogatja az Ökumenikus Segélyszervezet munkáját, rendszeresen csatlakozik a szervezet tavaszi Felhőtlen gyermekkor, valamint a karácsony előtt zajló szeretet.éhség. kampányaihoz, amit adománykuponok értékesítésével támogat. Idén tavasszal, a veszélyhelyzet kihirdetését követően az áruházlánc összeállította a valaha volt legnagyobb egyszeri adományát, mellyel a Magyar Ökumenikus Segélyszervezeten és a Magyar Élelmiszerbankon keresztül az általuk ellátott, nehéz helyzetbe került családokat támogatta. A támogatás értéke összesen 42 millió forint volt, a támogatást a szervezetek alapvető termékek (például babaápolási termékek, tisztítószerek, konzervek, étolaj, cukor és egyéb tartós élelmiszerek) formájában kapták meg 21-21 millió forintos bontásban. A konkrét terméklista, valamint a termékek aránya a szervezetek igényeit figyelembe véve, az ő bevonásukkal állt össze.

0 hozzászólás

Hagyjon egy választ!

Szeretne csatlakozni a beszélgetéshez?
Nyugodtan járulj hozzá az alábbiakban!

Vélemény, hozzászólás?