A Tesco Magyarországra is kiterjeszti az egészséges életmódot támogató új, ambiciózus célkitűzéseit

A Tesco közzétette egészségügyi stratégiáját, melynek célja, hogy a magyarországi vásárlókat is támogassa a kiegyensúlyozott és fenntartható táplálkozásban.

 

Egészségünk talán soha nem volt olyan fontos, mint napjainkban. A kiegyensúlyozott étrend pedig az egyik legjobb módja annak, hogy tegyünk is érte. A Tesco ezért három új vállalást jelentett be, melyek célja az egészséges életmódot támogató élelmiszerek mennyiségének növelése az áruházak polcain, valamint az online értékesítésben:

  • Az egészségesebb termékek arányának növelése a megfelelő módszertan kidolgozásával, mely rögzíti a kiindulási állapotot, valamint a 2022 végéig elérni tervezett célokat.
  • A növényi alapú, húst helyettesítő termékek értékesítésének 300 százalékos növelése 2025-re.
  • Olyan terv kidolgozása, amely a sajátmárkás termékeket azok összetételének megváltoztatásával egészségesebbé teszi. Beleértve a só, a zsír, valamint a cukor mennyiségének csökkentését és ezzel párhuzamosan a gyümölcs-, zöldség-, valamint rosttartalom növelését.

“Szeretnénk a lehető legegyszerűbbé tenni vásárlóink számára az egészségesebb termékek beszerzését. A most bejelentett vállalások újabb lépést jelentenek a zöldség-gyümölcs vásárlások növelése, valamint a növényi alapú és FreeFrom termékcsaládunk bevezetése mellett. Egyre bővülő választékunkban Magyarországon jelenleg 148 növényi alapú helyettesítő- és 354 különféle glutén-, laktóz-, tejtermék- vagy cukormentes terméket kínálunk. Célkitűzéseinknek köszönhetően minden vásárlónk bárhol és bármikor is forduljon hozzánk még könnyebben elérheti majd az egészségesebb táplálkozást biztosító, megfizethető és fenntartható élelmiszereket” – mondta Matt Simister, a Tesco közép-európai vezérigazgatója.

0 hozzászólás

Hagyjon egy választ!

Szeretne csatlakozni a beszélgetéshez?
Nyugodtan járulj hozzá az alábbiakban!

Vélemény, hozzászólás?