Az Unilever régóta ösztönzi a társadalmi változásokat, hiszen több mint egymilliárd ember higiéniai körülményeit, egészségét valamint jól-létét sikerült pozitívan befolyásolnia a 2010-ben indult Unilever Fenntarthatósági Tervnek köszönhetően. Mivel a társadalmi kihívások, amelyekkel az emberiség jelenleg szembenéz, egyre fokozódnak, a vállalat új, még ambiciózusabb kötelezettségvállalásokat jelentett be egy igazságosabb és befogadóbb társadalom létrejötte érdekében:

• 2030-ig mindenki, aki közvetlenül szállít árukat és nyújt szolgáltatásokat az Unilevernek, legalább bér- vagy jövedelemminimumot keressen;
• 2025-ig évente 2 milliárd eurót szánnak alul reprezentált csoportokból származó emberek tulajdonában lévő beszállítók támogatására;
• 2025-ig 5 millió kis- és középvállalkozás növekedését segíti készségfejlesztéssel, finanszírozáshoz és technológiához való hozzáféréssel;
• Növeli az olyan hirdetések számát, amelyek az emberek sokszínűségét ábrázolják mind a képernyőn, mind pedig a kamera mögött;
• 2030-ig biztosítják, hogy minden munkavállaló átképzést vagy továbbképzést kapjon, és hogy hozzáférjen rugalmas foglalkoztatási lehetőségekhez;
• 10 millió fiatalt látnak el alapvető készségekkel 2030-ig annak érdekében, hogy felkészítsék őket a munka világára.

„A két legnagyobb fenyegetés, amelyekkel a világ jelenleg szembenéz az éghajlatváltozás és a társadalmi egyenlőtlenségek” ‒ mondja Alan Jope, az Unilever elnök-vezérigazgatója. ” Az elmúlt év kétségtelenül szélesítette a társadalmi szakadékot, ezért határozott és kollektív fellépésre van szükség egy olyan társadalom építéséhez, amelyben javul a megélhetés, felkaroljuk a sokszínűséget, gondozzuk a tehetséget, és mindenki számára lehetőségeket kínálunk.”


A felzárkóztatás áll a fenntartható fejlődés globális menetrendjének középpontjában; központi törekvése, hogy „senkit ne hagyjunk magunk mögött”. A sokféleség és a felzárkóztatás az Unileveren belül és azon kívül több ügyet is támogat az ENSZ Fenntartható Fejlődési Céljai közül. Az egy évszázaddal ezelőtti alapítás óta mára ez a stratégiájuk szerves része is lett: hozzájárulni a tisztességesebb és társadalmilag befogadóbb világhoz olyan márkákkal, amelyek védelmezik az emberi jogokat, kiállnak az egyenlőség mellett, és megfelelő értékeket képviselnek.

További információk elérhetők az alábbi linken.

0 válaszok

Hagyjon egy választ

Want to join the discussion?
Feel free to contribute!

Vélemény, hozzászólás?