Az Unilever egy igazságosabb és befogadóbb társadalomért
Az Unilever régóta ösztönzi a társadalmi változásokat, hiszen több mint egymilliárd ember higiéniai körülményeit, egészségét valamint jól-létét sikerült pozitívan befolyásolnia a 2010-ben indult Unilever Fenntarthatósági Tervnek köszönhetően. Mivel a társadalmi kihívások, amelyekkel az emberiség jelenleg szembenéz, egyre fokozódnak, a vállalat új, még ambiciózusabb kötelezettségvállalásokat jelentett be egy igazságosabb és befogadóbb társadalom létrejötte érdekében:
• 2030-ig mindenki, aki közvetlenül szállít árukat és nyújt szolgáltatásokat az Unilevernek, legalább bér- vagy jövedelemminimumot keressen;
• 2025-ig évente 2 milliárd eurót szánnak alul reprezentált csoportokból származó emberek tulajdonában lévő beszállítók támogatására;
• 2025-ig 5 millió kis- és középvállalkozás növekedését segíti készségfejlesztéssel, finanszírozáshoz és technológiához való hozzáféréssel;
• Növeli az olyan hirdetések számát, amelyek az emberek sokszínűségét ábrázolják mind a képernyőn, mind pedig a kamera mögött;
• 2030-ig biztosítják, hogy minden munkavállaló átképzést vagy továbbképzést kapjon, és hogy hozzáférjen rugalmas foglalkoztatási lehetőségekhez;
• 10 millió fiatalt látnak el alapvető készségekkel 2030-ig annak érdekében, hogy felkészítsék őket a munka világára.
„A két legnagyobb fenyegetés, amelyekkel a világ jelenleg szembenéz az éghajlatváltozás és a társadalmi egyenlőtlenségek” ‒ mondja Alan Jope, az Unilever elnök-vezérigazgatója. ” Az elmúlt év kétségtelenül szélesítette a társadalmi szakadékot, ezért határozott és kollektív fellépésre van szükség egy olyan társadalom építéséhez, amelyben javul a megélhetés, felkaroljuk a sokszínűséget, gondozzuk a tehetséget, és mindenki számára lehetőségeket kínálunk.”
A felzárkóztatás áll a fenntartható fejlődés globális menetrendjének középpontjában; központi törekvése, hogy „senkit ne hagyjunk magunk mögött”. A sokféleség és a felzárkóztatás az Unileveren belül és azon kívül több ügyet is támogat az ENSZ Fenntartható Fejlődési Céljai közül. Az egy évszázaddal ezelőtti alapítás óta mára ez a stratégiájuk szerves része is lett: hozzájárulni a tisztességesebb és társadalmilag befogadóbb világhoz olyan márkákkal, amelyek védelmezik az emberi jogokat, kiállnak az egyenlőség mellett, és megfelelő értékeket képviselnek.
További információk elérhetők az alábbi linken.
Hagyjon egy választ!
Szeretne csatlakozni a beszélgetéshez?Nyugodtan járulj hozzá az alábbiakban!