Elégedett ügyfelek, fenntartható üzlet

Telefonos, személyes és elektronikus ügyfélkiszolgálásban is első a Provident

 

A pénzügyi szektorban mind kiélezettebb verseny folyik az ügyfelekért, emiatt fenntartható sikereket azok a pénzügyi vállalatok érhetnek el, melyek a klasszikus ár-érték arány mellett gondot fordítanak az ügyfélélményre, a felelős hitelezésre és az üzleti etikára is.

A Provident Pénzügyi Zrt. évek óta fejleszti tudatosan ezeket a területeket, így idén három kategóriában is elnyerte a „Kiválóság az Ügyfélkiszolgálásban Díjat”. A ClientFirst Consulting Kft. által meghirdetett felmérésben a pénzügyi vállalat munkatársai immáron negyedik alkalommal bizonyultak a legjobbnak a személyes és a telefonos ügyfélkiszolgálás kategóriában is a nagyvállalatok között. Mindezek mellett 2018-ban elektronikus ügyfélkiszolgálás kategóriában is megkapták a legjobbnak járó díjat.

A Provident a folyamatosan változó piaci és technológiai környezethez igazítja termék- és szolgáltatáspalettáját, azonban mindig az ügyfelek igényeit helyezi a középpontba. A pénzügyi vállalat nagy hangsúlyt fektet ügyfelei pontos és hiteles tájékoztatására, az ügyfélkiszolgálás minőségének folyamatos fejlesztésére, illetve munkatársai képzésére. Talán ennek is köszönhető, hogy a megmérettetésben résztvevő vállalatok közül a Provident Pénzügyi Zrt. rendelkezett a legmagasabb ügyfélélmény mutatóval telefonos ügyfélkiszolgálás terén, így ebben a kategóriában elnyerte a „Legjobb Élmény Szolgáltató” díjat is.

0 hozzászólás

Hagyjon egy választ!

Szeretne csatlakozni a beszélgetéshez?
Nyugodtan járulj hozzá az alábbiakban!

Vélemény, hozzászólás?