Inspiráló kollégák történeteivel ünnepli a Tesco a nőnapot
A Tescónál a munkatársak közel háromnegyede nő, ezért az idei nemzetközi nőnap alkalmából az áruházlánc interjúkban mutat be néhányat a többezer, működése szempontjából meghatározó, egyúttal különleges kolléganői közül, hogy így tisztelegjen a női munkatársak sokszínűsége és aktív szerepvállalása előtt.
A vállalat a nőnapon indított portrésorozata keretében négy héten át 4 különböző, de egyformán inspiráló tescós kolléganő életútját, történetét mutatja be az entescom.hu munkatársi weboldalon. Elsőként az áruházlánc kétgyermekes HR vezetője osztja meg 23 éves tescós karrierje mérföldköveit. Szigeti Barbara mellett a vállalatnál leghosszabb ideje – immár több mint 40 éve – dolgozó munkatársnőnk, valamint a Törökországból pár éve Magyarországra költözött közép-európai beszerzési igazgatónk, illetve bokszbajnok kolléganőnk meséli el történetét.
„A nemzetközi nőnap kapcsán szeretnénk tudatosítani, hogy kolléganőink mennyire meghatározó szerepet játszanak mindennapi működésünkben. Női közösségünk ereje, energiája és sokszínűsége formálja a vállalati kultúránkat, befolyásolja azt, ahogyan egymással viselkedünk, és ahogyan napról napra kiszolgáljuk a vásárlóinkat. Ezért is tartjuk fontosnak, hogy szélesebb körben is megismerjék néhány különleges női munkatársunkat. Ebben a közösségben a jövőben még aktívabb szerepet szánunk Women’s Network fórumunknak, ahol munkatársaink a számukra fontos témákban hallathatják a hangjukat, és amelynek keretében karrierlehetőségeikről, szakmai fejlődésükről, terveikről, sikereikről, mindennapi kihívásaikról tudunk egymással beszélgetni” – mondta Szigeti Barbara, a Tesco működési HR vezetője.
„ A Tesco Menopauza Program egyik ötletgazdájaként és nagyköveteként büszke vagyok a változókorú munkatársnőkre fókuszáló kezdeményezésünkre. A program egyik fő pillére a TescósNők40+ elnevezésű zárt munkatársi Facebook csoport, ahol immár több mint 200-an beszélgetünk őszintén és nyíltan mostani életszakaszunkról. A csoport egyre intenzívebb aktivitása azt mutatja, hogy tagjaink biztonságban érzik magukat a közösségünkben és nagyra értékelik, hogy nincsenek egyedül” – mondta Hevesi Nóra, a Tesco-Global Zrt. kommunikációs vezetője.
Hagyjon egy választ!
Szeretne csatlakozni a beszélgetéshez?Nyugodtan járulj hozzá az alábbiakban!