Még tart a jótékony célú kuponos adománygyűjtés a Tescóban, eddig több mint 15 millió forint folyt be

Idén is csatlakozott a Tesco az Ökumenikus Segélyszervezet Adventi Adománygyűjtéséhez. December 24-ig az áruházlánc vásárlói a hagyományos és önkiszolgáló kasszáknál található 250 forintos adománykuponok vásárlásával tudják támogatni a Segélyszervezet munkáját. Kuponok online is elérhetők a Tesco Otthonról felületén 250, 500, valamit 1000 forint értékben. A Tesco vásárlói eddig több mint 60 ezer darab kupon vásárlásával segítették a jótékonysági kezdeményezést.

Az Ökumenikus Segélyszervezet idén is elindított országos kampányával arra szeretné felhívni a figyelmet, hogy a megélhetéshez szükséges kiadások növekedése, az égbe szökő élelmiszerárak sok családot nehéz helyzetbe hoznak, a segítséget kérők között ezért olyannal is találkoznak a segélyszervezet munkatársai, akiknek dönteniük kell a fűtésszámla befizetése és az étel vásárlása között. Amellett, hogy minél több családnak szeretnék szebbé tenni az ünnepeket – élelmiszersegély-csomagokkal, melegétel-osztásokkal, tüzelővel vagy éppen karácsonyi gyermekprogramokkal –, a fő cél az, hogy az ünnepeken túl, egész évben ott lehessenek a munkatársak a nehéz helyzetben lévők mellett szociális intézményeiken, esélyteremtő programjaikon keresztül.

A Tesco idén tizennegyedik alkalommal vesz részt az Ökumenikus Segélyszervezet Adventi Adománygyűjtésében, melynek keretein belül az áruházlánc vásárlói december 24-ig közel 200 Tesco áruház hagyományos és önkiszolgáló kasszáinál árusított 250 forintos vagy az online kapható 250, 500, valamint 1000 forint értékű adománykuponok megvásárlásával járulhatnak hozzá a nehéz helyzetben levő családok és gyermekek támogatásához.

Tavaly 57 millió forint folyt be a Tescónál advent idején megvásárolható adománykuponokból, melyet a vállalat 60 millió forintra egészített ki. Az összegből az Ökumenikus Segélyszervezet így egy újabb egész éven át tudott segítséget nyújtani a hátrányos helyzetű családoknak és gyermekeknek. A november 13-án indult kampány során eddig több mint 60 ezer darab kupon vásárlásával járultak hozzá a Tesco vásárlói a nemes célhoz több mint 15 millió forint értékben.