Üdítős ” Oscar” a Coca-Cola Magyarországnak
Az üdítőital-ipar legrangosabb nemzetközi seregszemléjén innovációs díjjal jutalmazták a Coca-Cola Magyarország Testébresztő programját a kalória-egyensúlyt középpontba állító kommunikációs kampányáért. Az idén nyolcéves Coca-Cola Testébresztő program ezidáig 500 sport és szabadidős rendezvényen mintegy 3 millió embert mozgatott meg.
Az üdítőital-ipar szeptemberben, Münchenben megrendezett „Oscar” díjátadóján a Beverage Innovation Awards legjobb egészségkommunikációs kezdeményezéséért járó díját a Coca-Cola Magyarország vehette át Testébresztő programjának kalória-egyensúly kampányáért. Az üdítőital- és ásványvízipar legrangosabb globális vetélkedőjén idén 40 országból, 29 kategóriában mintegy 370 pályázó indult.
A kampány részeként Coca-Cola Testébresztő Aktív Életmód Tábor indult, ahol a résztvevők vállalták, hogy edző, dietetikus, pszichológus segítségével megváltoztatják addigi életmódjukat. A tábor eseményeit az egyik országos kereskedelmi csatorna nyolc hétig tartó sorozatban dolgozta fel, a kezdeményezésről az egyik népszerű rádiócsatorna is folyamatosan hírt adott. A táborról és a Testébresztő eseményekről az érdeklődők online csatornákon – a program Facebook oldalán és honlapján – is tájékozódhattak. A kommunikációs kampány összesen több mint 11 millió embert ért el. A kampány megvalósításában a Person Communications volt a Coca-Cola Magyarország kommunikációs partnere.
A Coca-Cola Testébresztő programja 2005-ben indult útjára, azóta 500 sport és szabadidős rendezvényen mintegy 3 millió embert mozgatott meg Magyarországon. A program célja, hogy szabadidősport rendezvények támogatásával – mint amilyen például a Coca-Cola Testébresztő Női Futógála vagy a Coca-Cola Testébresztő Női Mozgásfesztivál – a rendszeres testmozgás, az egészséges életmód és a kalória-egyensúly fontosságára hívja fel az emberek figyelmét. A Testébresztő program 2009-ben már elnyerte az üdítős „Oscar-díjat”, a Beverage Innovation Awards legjobb egészségmegőrző kezdeményezése kategóriájában.
A Coca-Cola Magyarország két másik pályázata is kiválóan szerepelt a Beverage Innovation Awards versenyen. A vállalat a Danube Flow – Hív a Duna! programsorozat megrendezésében vállalt közreműködéséért a legjobb társadalmi felelősségvállalási kezdeményezés kategóriában jutott a döntőbe. A tavasztól őszig tartó programsorozat a Duna természeti és kulturális értékeit népszerűsíti, elsősorban a városi lakosság körében.
Hagyjon egy választ!
Szeretne csatlakozni a beszélgetéshez?Nyugodtan járulj hozzá az alábbiakban!