Új tagvállalatunk: JCDecaux Hungary Zrt.
A JCDecaux outdoor médiavállalat a 1964-es alapítása óta elkötelezett a közterületi hirdetések legmagasabb színvonalú megvalósítása mellett. A világ több mint 80 országában működnek, Magyarországon 2004 óta vannak jelen és három fő üzletágban – utcai bútorok, közlekedési hirdetések és óriásplakátok – kínálnak kreatív és egyedi megoldásokat, melyekkel hozzájárulnak, hogy fenntarthatóbb, vonzóbb és korszerűbb városaink legyenek.
A cégcsoport tevékenységének szerves része a fenntartható fejlődés. Tevékenységeik 49,5%-a már összhangban áll az alacsony szén-dioxid-kibocsátású átmenet céljaival. Kiemelt projektjeik között szerepelnek az önkiszolgáló kerékpárok, a fenntartható mobilitást támogató utcabútorok, például buszvárók, valamint a földi közlekedés finanszírozásában való részvétel.
Fenntarthatósági törekvéseik több mint húsz évre tekintenek vissza, 2030-ig elérendő céljaikat 2022-ben fogalmazták meg három fő témakör mentén. A fenntarthatóbb életterek kialakítása terén céljuk, hogy olyan bútorokat és szolgáltatásokat fejlesszenek ki, amelyek mindenki számára megfelelőek. Elkötelezettek a felelős kültéri reklámok támogatása iránt, így 2022-ben a cégcsoport minden leányvállalata elfogadta az ehhez kapcsolódó magatartási kódexet.
Az optimalizált környezeti lábnyom elérésének érdekében ambiciózus klímastratégiát dolgoztak ki, amelynek célja a nettó nulla szén-dioxid-kibocsátás elérése. Egyik fontos elért eredményük e téren, hogy 2022 óta villamosenergia-fogyasztásuk 100%-át megújuló energiaforrásokból fedezik. Emellett egyéb környezeti hatásaik megfékezésén is dolgoznak.
A harmadik terület, amely mentén stratégiájukat megfogalmazták a felelős üzleti környezet témája, amely magába foglalja egyrészt a felelősségteljes munkáltatói magatartást, másrészt az etikus és fenntartható üzleti magatartást.
Csoport szinten számos keretrendszerben mérik működésüket, úgy mint az MSCI, a CDP, az Ecovadis, az FTSE és a Sustainalytics.
A BCSDH-hoz azon céljuk elérése érdekében csatlakoztak, hogy cégcsoportjukban a fenntarthatósági téma úttörői lehessenek, hogy egy olyan üzleti közösség tagjai legyenek, ahol van lehetőség tanulásra és tudás megosztásra, jó gyakorlatokon keresztül történő közös fejlődésre.