Így segít a Generali Biztosító a járványügyi helyzetben

A Generali Biztosító a koronavírus járvány kitörése óta azon dolgozik, hogy enyhíthesse a járvány hatásait ügyfelei, munkatársai, valamint a szükséghelyzetben lévők életében is. Kezdeményezéseikkel, támogatásaikkal, termékfejlesztéseikkel globális és helyi szinteken egyaránt segíteni igyekeznek.

 

 

Digitális megoldások, fejlesztések

A hazai Generali-ügyfelek érdekeit szolgálják azok a megoldások, fejlesztések, melyek révén a biztosításokkal kapcsolatos ügyek biztonságban és kényelmesen intézhetők még egy járványhelyzetben is. Online átvilágítással, ügyfélkapus aláírással, személyes találkozás nélkül, papírmentesen köthetők a megtakarításos életbiztosítások. Április elejétől minden Private Care és Company Care egészségbiztosítási szerződéssel rendelkező ügyfél számára díjmentesen érhető el telekonzultációs (telefonos orvosi tanácsadás) szolgáltatás. A biztosítótársaság a járványügyi helyzetre tekintettel emellett egy alkalommal vállalja az elvégzett COVID-19 szűrővizsgálat költségének megtérítését is. A Pajzs biztosítás keretében továbbá munkáltatói COVID-19 fedezet is elérhető.
A társaság a megelőzésben is támogatni kívánja ügyfeleit. E célból indították el a Generali Covid-19 HotLine ingyenes információs szolgáltatást, melyen keresztül az ügyfelek naprakész információt és tájékoztatást kaphatnak a koronavírusról, a Nemzeti Népegészségügyi Központ által kidolgozott megelőzési javaslatokról, illetve telefonos konzultáció érhető el egészségügyi végzettségű szakemberrel a Covid-19 fertőzés kockázatának felmérése érdekében, vagy szükség esetén telefonos orvosi konzultációra is lehetőség nyílik.
A Generali Biztosító ingyenes, 2 millió forintos biztosítási fedezetet nyújt koronavírus fertőzés esetére a frontvonalban harcoló ügyfeleknek. Ezzel az igazolható módon a koronavírus fertőzött betegek ellátásában tevékenyen részt vevő egészségügyi dolgozókat kívánja támogatni.

Támogatások

A Generali Csoport egy 100 millió eurós rendkívüli nemzetközi alapot hozott létre, amely nemzetközi szinten a COVID-19 vészhelyzet elleni küzdelem támogatására irányul. Az alap segítségével lélegeztető gépeket és 20 millió professzionális maszkot szereztek be Olaszország Lombardia tartományának. Az alapból a globális vállalatcsoport további 1 millió euróval támogatta Trieszt egészségügyi rendszerét is.

A magyarországi biztosítótársaság elkötelezett a pandémia okozta gazdasági negatív hatások csökkentése mellett. Ezért a járványhelyzet gazdasági hatásainak enyhítésére 250 millió forinttal támogatja az egészségügyi magánpraxisok számára.

A Generali a Biztonságért Alapítvány 50 millió forinttal segítette a Budai Egészségközpont szakkórházának járványkórházzá alakítását. Koronavírus szűréshez szükséges tesztek, laborberendezések és intenzív osztályokon használatos ultrahang berendezések beszerzésére nyílt így lehetőség.

A globálisan életre hívott The Human Safety Net (THSN) hazai programjában együttműködő fő partnerüket, a PAF (Pozitív Attitűd Formálás az Egészségügyben) Alapítványt támogatják a PAF HELP elindításával. A kezdeményezés célja a segítségnyújtás orvosoknak és ápolóknak krízishelyzetben, stressz, veszteség vagy lelki leterheltség esetén.
Az alapítvánnyal évek óta együttműködő Blum Program „40 nap alatt a Blum körül” címmel indított 40 napos közösségi mesélést, mese-feldolgozást, hogy az összefogás, közösségépítés fontosságára alapozva óvodapedagógusok, meseterapeuták és ismert emberek bevonásával szakértői támogatást nyújtson az otthon tartózkódó szülőknek és óvodáskorú gyerekeknek.

0 hozzászólás

Hagyjon egy választ!

Szeretne csatlakozni a beszélgetéshez?
Nyugodtan járulj hozzá az alábbiakban!

Vélemény, hozzászólás?