A Generali Biztosító a koronavírus járvány kitörése óta azon dolgozik, hogy enyhíthesse a járvány hatásait ügyfelei, munkatársai, valamint a szükséghelyzetben lévők életében is. Kezdeményezéseikkel, támogatásaikkal, termékfejlesztéseikkel globális és helyi szinteken egyaránt segíteni igyekeznek.
Digitális megoldások, fejlesztések
A hazai Generali-ügyfelek érdekeit szolgálják azok a megoldások, fejlesztések, melyek révén a biztosításokkal kapcsolatos ügyek biztonságban és kényelmesen intézhetők még egy járványhelyzetben is. Online átvilágítással, ügyfélkapus aláírással, személyes találkozás nélkül, papírmentesen köthetők a megtakarításos életbiztosítások. Április elejétől minden Private Care és Company Care egészségbiztosítási szerződéssel rendelkező ügyfél számára díjmentesen érhető el telekonzultációs (telefonos orvosi tanácsadás) szolgáltatás. A biztosítótársaság a járványügyi helyzetre tekintettel emellett egy alkalommal vállalja az elvégzett COVID-19 szűrővizsgálat költségének megtérítését is. A Pajzs biztosítás keretében továbbá munkáltatói COVID-19 fedezet is elérhető.
A társaság a megelőzésben is támogatni kívánja ügyfeleit. E célból indították el a Generali Covid-19 HotLine ingyenes információs szolgáltatást, melyen keresztül az ügyfelek naprakész információt és tájékoztatást kaphatnak a koronavírusról, a Nemzeti Népegészségügyi Központ által kidolgozott megelőzési javaslatokról, illetve telefonos konzultáció érhető el egészségügyi végzettségű szakemberrel a Covid-19 fertőzés kockázatának felmérése érdekében, vagy szükség esetén telefonos orvosi konzultációra is lehetőség nyílik.
A Generali Biztosító ingyenes, 2 millió forintos biztosítási fedezetet nyújt koronavírus fertőzés esetére a frontvonalban harcoló ügyfeleknek. Ezzel az igazolható módon a koronavírus fertőzött betegek ellátásában tevékenyen részt vevő egészségügyi dolgozókat kívánja támogatni.
Támogatások
A Generali Csoport egy 100 millió eurós rendkívüli nemzetközi alapot hozott létre, amely nemzetközi szinten a COVID-19 vészhelyzet elleni küzdelem támogatására irányul. Az alap segítségével lélegeztető gépeket és 20 millió professzionális maszkot szereztek be Olaszország Lombardia tartományának. Az alapból a globális vállalatcsoport további 1 millió euróval támogatta Trieszt egészségügyi rendszerét is.
A magyarországi biztosítótársaság elkötelezett a pandémia okozta gazdasági negatív hatások csökkentése mellett. Ezért a járványhelyzet gazdasági hatásainak enyhítésére 250 millió forinttal támogatja az egészségügyi magánpraxisok számára.
A Generali a Biztonságért Alapítvány 50 millió forinttal segítette a Budai Egészségközpont szakkórházának járványkórházzá alakítását. Koronavírus szűréshez szükséges tesztek, laborberendezések és intenzív osztályokon használatos ultrahang berendezések beszerzésére nyílt így lehetőség.
A globálisan életre hívott The Human Safety Net (THSN) hazai programjában együttműködő fő partnerüket, a PAF (Pozitív Attitűd Formálás az Egészségügyben) Alapítványt támogatják a PAF HELP elindításával. A kezdeményezés célja a segítségnyújtás orvosoknak és ápolóknak krízishelyzetben, stressz, veszteség vagy lelki leterheltség esetén.
Az alapítvánnyal évek óta együttműködő Blum Program „40 nap alatt a Blum körül” címmel indított 40 napos közösségi mesélést, mese-feldolgozást, hogy az összefogás, közösségépítés fontosságára alapozva óvodapedagógusok, meseterapeuták és ismert emberek bevonásával szakértői támogatást nyújtson az otthon tartózkódó szülőknek és óvodáskorú gyerekeknek.
Hagyjon egy választ
Want to join the discussion?Feel free to contribute!