Március 1-től hivatalosan is elindult a Yettel
A mai napon hivatalosan is elindult a Yettel, a PPF Telecom Group új márkája. A mélyreható piaci ismeretekre és ügyfél-visszajelzésekre épülő Yettel egy jövőbe tekintő márka kíván lenni, amely felkarolja a legújabb trendeket, és megérti a technológia növekvő szerepét az emberek életében.
„Az emberek technológiához való viszonya megváltozott, az online jelenlét és kapcsolódás mára elengedhetetlenné vált. Ügyfeleink elvárása, hogy támogassuk őket egyrészt a kiváló minőségű szolgáltatások elérhetőségében, másrészt, hogy segítsük őket egyensúlyt teremteni a számukra fontos dolgokban. A Yettel márka célja, hogy ösztönözze ügyfeleit az egyensúly elérésére az életben, és olyan termékeket és szolgáltatásokat kínáljon, amelyek támogatják ezt az ambíciót.” – mondja Marek Slacik, a PPF Telecom Group ügyvezető igazgatója.
A márka indulásával a Yettel teljesen megújult tarifaportfóliót is kínál mind a számlás, mind a feltöltőkártyás megoldásokat előnyben részesítő ügyfelek számára. A számlás ajánlatok kiemelkedő elemei a Prime tarifák, amelyek a Yettel 5G-hálózatán is igénybe vehető korlátlan belföldi adatmennyiséget tartalmaznak, illetve több, az ügyfelek életét megkönnyítő szolgáltatást biztosítanak. Ilyenek például az elsőbbségi ügyintézés, vásárlás esetén 30 napos elállási lehetőség, a 0 Ft-os készülékajánlatok vagy a csoportosan elérhető havidíj-kedvezmények. Újdonságként a feltöltőkártyás ügyfeleknek az egységesen kedvező 25 Ft-os percdíj mellett elérhetővé válik a korlátlan netezés lehetősége, illetve különleges újítás, hogy legalább 1500 Ft-os feltöltés esetén 1 nap korlátlan mobilnet hozzáférést ad a szolgáltató ajándékba.
„A Yettel márka indulása egy hatalmas lehetőség arra, hogy a piacon eddig szokatlan, valóban meggyőző szolgáltatásokat kínáljunk meglévő és leendő ügyfeleinknek. Célunk azokra a megoldásokra fókuszálni, amelyek valóban előnyt jelentenek az ügyfeleknek, amelyek segítségévkel a XXI. században érzik magukat. Egyszerű, könnyen igénybe vehető szolgáltatásaink révén marad idejük arra, ami valóban fontos számukra, legyen az digitális vagy offline élmény.” – mondta Peter Gazik, a Yettel Magyarország vezérigazgatója.
A Yettel márka, és a Yettel Magyarország Zrt. hivatalos indulásával a szolgáltató ügyfeleinek semmilyen teendőjük nincsen, meglévő szerződésükkel az előfizetésüket és a benne foglalt szolgáltatásokat a korábbi feltételekkel használhatják tovább. A társaság telefonos ügyfélszolgálata is változatlanul a 1220-as számon érhető el. A vállalat üzleteinek helyszínei nem változnak, azonban ezeken már a Yettel logót érdemes keresni.
A cég weboldala, annak elérhetősége és a Yettel mobilapplikációja megújul. A weboldal március 1-től Yettel.hu címen érhető el, a korábbi mobil appot pedig a Yettel alkalmazás váltja fel, amelynek frissítésére a régi alkalmazásba belépéskor egy támogató üzenet hívja fel a figyelmet, illetve március 1-től újonnan is letölthető az AppStore-ból, a Google Play áruházból és rövidesen az AppGallery-ből.
Hagyjon egy választ!
Szeretne csatlakozni a beszélgetéshez?Nyugodtan járulj hozzá az alábbiakban!