Új ügyvezető a Coca-Cola HBC Magyarország élén
Új ügyvezető irányítja a Coca-Cola HBC Magyarország Kft-t. Július elsejétől Nikos Kalaitzidakis korábbi ügyvezető a Coca-Cola HBC lengyelországi cégét vezeti, őt a Coca-Cola Hellenic csoport bulgáriai leányvállalatának első embere, Minas Agelidis váltja a dunaharaszti központú vállalat élén.
2014. július 1-jétől Minas Agelidis, a Coca-Cola Hellenic csoport bulgáriai leányvállalatának ügyvezetője veszi át a Coca-Cola HBC Magyarország irányítását. Az új ügyvezető korábban a cégcsoport ciprusi leányvállalatát vezette, továbbá kulcsszerepet töltött be a Coca-Cola HBC görögországi társaságának növekedési pályára állításában.
A korábbi magyarországi ügyvezető, Nikos Kalaitzidakis a 28 országot tömörítő Coca-Cola Hellenic cégcsoport lengyelországi vállalatát irányítja a jövőben. Nikos Kalaitzidakis az elmúlt hónapokban a magyar csapattal közösen megalkotta a cég új középtávú stratégiáját, amely a fenntartható növekedést helyezte a középpontba. Az új ügyvezető ezt a stratégiát folytatja majd tovább, amelynek első sikerei már megmutatkoztak a vállalat idei eredményeiben.
„A Coca-Cola HBC Magyarország az elmúlt hónapokban kimagasló eredményeket ért el, és a Coca-Cola Hellenic cégcsoport egyik leghatékonyabban működő gyártóközpontjává vált” – mondta a frissen kinevezett ügyvezető. „Megtiszteltetésnek tartom kinevezésemet a magyarországi vállalat élére. Úgy gondolom, nagyon jó alapokkal rendelkezünk növekedési stratégiánk folytatásához, hiszem, hogy terveinket sikerrel fogjuk végrehajtani – tette hozzá Minas Agelidis.
A Coca-Cola HBC Magyarország az elmúlt esztendőkben hazánk legnagyobb élelmiszeripari vállalatává nőtte ki magát. A cég piacvezető a szénsavas üdítőital, jeges tea és az ízesített ásványvíz kategóriákban, továbbá az ország legnagyobb gyümölcslé és gyümölcsital gyártójává lépett elő. A társaság az egyik legjelentősebb élelmiszeripari exportőr, ma már 22 európai ország fogyasztóit látja el. A Coca-Cola HBC Magyarország a szénsavas üdítők, gyümölcslevek és jeges teák után idén elindította ásványvizeinek exportját is. A cég 700 millió forintot fektetett be zalaszentgróti palackozó-üzemének bővítésébe, Bistra néven pedig egy teljesen új, a horvát piacra szánt terméket fejlesztett ki, amely duplájára növelte a teljes magyar ásványvízkivitelt. A vállalat hazai gazdaságban betöltött súlyát jelzi, hogy a magyar kormány elsőként a Coca-Cola HBC Magyarország Kft.-vel kötött stratégiai partnerségi megállapodást 2012-ben.
Hagyjon egy választ!
Szeretne csatlakozni a beszélgetéshez?Nyugodtan járulj hozzá az alábbiakban!