Elkezdődtek az idei vállalatvezetői kerekasztal-beszélgetések
A fenntartható termékek és szolgáltatások iránti kereslet és kínálat alakításával a vállalatok sokat tehetnek a fenntartható életmód általánossá tétele érdekében – hangsúlyozták a BCSDH 2018. júniusi 12-i vállalatvezetői kerekasztal-beszélgetés résztvevői, amelyen az Action 2020 Magyarország program keretén belül a Fenntartható életmód volt a téma.
.
.
.
Június 12-én megkezdődtek a BCSDH vállalatvezetői kerekasztal-beszélgetései, melyet szeptemberben további két alkalom követ majd. A megbeszélés célja, hogy meghatározzák azokat a fókuszterületeket, ahol a BCSDH konkrét ajánlásokat és akciókat tud megfogalmazni az üzleti szektor számára. A kerekasztal-beszélgetés helyszínét a BCSDH tagvállalata, a Legrand Zrt. biztosította.
A résztvevők egyetértettek abban, hogy minden vállalat számára, iparágtól és mérettől függetlenül, nagy lehetőségek nyílnak ezen a területen. Több szektorban is érzékelhető a kereslet növekedése a fenntartható termékek és szolgáltatások iránt, ugyanakkor a fogyasztók edukálása még mindig nagy kihívás.
A BCSDH célja, hogy az október 18-i éves üzleti ebédjén és az erre megjelenő kiadványban olyan ajánlásokat és akciókat fogalmazzon meg az üzleti szektor számára a fenntartható életmód területén, ahol valódi hatást tudnak elérni a vállalatok, valamint olyan üzleti megoldásokat mutasson be, amelyek könnyen adaptálhatók más vállalatok számára is.
Az Action 2020 program 2018-as főtámogatója a Mastergood és a Nestlé, kiemelt támogatója az Alteo, a McDonald’s, a MOL és az Unilever, támogatói pedig: Allianz, E.On, Essity, Folprint, Hungarocontrol, HVG, KPMG, Rossmann.
Az eseményekről készült képeket a galériában tekintheti meg.
Hagyjon egy választ!
Szeretne csatlakozni a beszélgetéshez?Nyugodtan járulj hozzá az alábbiakban!