50 millió forinttal támogatta a K&H a kiemelt járványkórházak gyógyító-és kutatómunkáját

Nemcsak a járvány terjedésének megelőzésében, de annak kezelésében is komoly szerepe volt a K&H egy hónapos, pénzügyi tudatosságra ösztönző adományozási programjának. A COVID-19 első hullámakor nyújtott társadalmi szerepvállalásával a Bank ugyanis a lakossági és kkv ügyfeleit a vírusbiztos fizetési megoldások használatára ösztönözte, segítségükkel pedig összesen 50 millió forint értékben támogatta a járványkórházak gyógyító-és kutatómunkáját.

A K&H célja, hogy mindig az aktuális társadalmi problémákra reagáljon, szem előtt tartva a technológiai fejlődés és az innováció nyújtotta lehetőségeket. A Bank e kettőt ötvözve májusban egyhónapos kampányt hirdetett, mely során a lakossági és kkv ügyfelek minden online bankkártyás fizetése és átutalása után 10 forint került adományozásra a kiemelt járványkórházak számára, ezzel is ösztönözve a digitális banki termékek használatát a járvány idején. A program eredményeként május 31-ig 2 900 000 online tranzakcióra került sor, a Bank alapítványainak további pénzügyi hozzájárulásával így összesen 50 millió forintos támogatást nyújtott az Országos Korányi Pulmonológiai Intézetnek és a Dél-Pesti Centrumkórháznak 10 ezer m2 speciális vírusölő padlófelület megvásárlásához és a vírusfertőzés leküzdését támogató immunterápiák kutatásához.

 

„Májusi adományozási programunk jól tükrözi azt az elkötelezettségünket, hogy vezető pénzintézetként felelősek vagyunk a társadalomért, amiben dolgozunk és élünk. Kampányunkkal elértük, hogy ügyfeleink teljes életet élhessenek a vírus első hulláma alatt is, a járványkórházaknak nyújtott összesen 50 millió forintos támogatásunkkal pedig segítettük az egészségügyi dolgozók gyógyító-és kutatómunkáját. A második hullám során is kiemelten kezeljük ügyfeleink és az egészségügyi intézmények igényeit, hiszen nemcsak társadalmi összefogásra van szükség, hanem a járványhoz igazított vállalati döntések is kulcsfontosságúak a vírus további terjedésének megfékezéséhez” – mondta el Horváth Magyary Nóra, a K&H kommunikációs ügyvezető igazgatója.

A program kampányvideója itt tekinthető meg

A kampány eredményei itt tekinthetők meg.

0 hozzászólás

Hagyjon egy választ!

Szeretne csatlakozni a beszélgetéshez?
Nyugodtan járulj hozzá az alábbiakban!

Vélemény, hozzászólás?