A Tesco speciális árazással segíti a családi költségvetés beosztását

A vásárlók közel fele két-három hűségkártyával rendelkezik, a legtöbben pedig hipermarketek, élelmiszerláncok és drogériák hűségprogramjaihoz csatlakoznak[1]. A Tescónak több mint 1 millió törzsvásárlója van, akiket az áruházlánc februártól még több eszközzel támogat a háztartási költségvetés egyensúlyban tartásában.

A Tesco korábbi felmérése szerint a vásárlók 42 százaléka két-három, közel egynegyede pedig négy-öt hűségkártyát is hord magánál. A vállalat 2010-ben indította el Tesco Clubcard hűségprogramját Magyarországon, a tagok száma pedig azóta 1 millió fölé nőtt. Az áruházlánc lojális vásárlóit hetente változó promóciós ajánlatokkal várja, több száz terméket kínálva nekik a piacinál alacsonyabb áron.

„Tisztában vagyunk vele, hogy a háztartási és élelmiszer-kiadásokra fordítható pénz hatékony beosztása sok családban kulcskérdés. Ebben szeretnénk segíteni vásárlóinknak azzal, hogy Clubcard-áron teszünk elérhetővé számos terméket, amelyekkel így jelentős összegek spórolhatók meg. Tesco Clubcard fiókot bárki könnyedén regisztrálhat, hogy azonnali kedvezményekhez jusson akár online, akár üzleteinkben vásárol” – mondta Szilva Mónika, a Tesco-Global Zrt. vásárlási élményért felelős igazgatója.

A Clubcard programban a vásárlók minden elköltött 100 forint után 1 pontot kapnak, amit a Tesco az aktuális pontgyűjtési időszak végén utalványokra vált, amelyek a vásárlások során használhatók fel. A Clubcard applikáció segítségével bárhol, bármikor könnyedén nyomon követhető a pontok és utalványok alakulása, valamint személyre szabott digitális kuponok is elérhetők vele. A mobiltelefonos alkalmazás a csak tagok számára kínált exkluzív ajánlatokat is kilistázza, és emlékeztet az akciókra, így minden hasznos információ egy helyen megtalálható benne. Használatával nincs szükség fizikai kártyára, elég mobilról beszkennelni a vonalkódot a pénztárnál.

 

[1] A Tesco Magyarország és a Szeretlek Magyarország.hu online magazin közös kérdőíves felmérése, amely 2020. május 11. és 21. között zajlott. A kérdőívet online 1.306 fő töltötte ki.

0 hozzászólás

Hagyjon egy választ!

Szeretne csatlakozni a beszélgetéshez?
Nyugodtan járulj hozzá az alábbiakban!

Vélemény, hozzászólás?