Fiatalos online kampánnyal kezdett szemléletformálásba a MAGYÜSZ
Ma Magyarországon a 3,8 millió tonna háztartási hulladék elenyésző (5,5) százalékát gyűjti szelektíven a lakosság. Ezen kíván változtatni a Magyar Ásványvíz, Üdítőital és Gyümölcslé Szövetség (MAGYÜSZ), elsősorban a fiatalok megszólításával.
A szövetség szemléletformáló online kampányának központi eleme a fiatalos arculatú www.szelektiven.hu microsite, amely interaktív játékok, kreatív videók és animált infografika segítségével kalauzolja el látogatóit a szelektív hulladékgyűjtés és a PET-palackok világába. A MAGYÜSZ célja, hogy felhívja a figyelmet a szelektív hulladékgyűjtés fontosságára, eloszlassa az emberek PET-tel kapcsolatos hiedelmeit, és tényszerű információkkal lássa el a fogyasztókat a helyes döntéshez, környezetünk védelméhez.
„Újrahasznosított PET-ből nemcsak új palack, de számos használati tárgy, mint például egy szőnyeg, heverő, póló, ruha, takaró vagy akár egy rendszámtábla is készíthető. Kampányunk során tehát szeretnénk felhívni a figyelmet arra, hogy a PET-palack szelektíven gyűjtve fontos alapanyaggá válik.” – mondta el Dr. Miklósvári Géza, a MAGYÜSZ elnöke. „A fiatalok viselkedése, hozzáállása formálja és meghatározza jövőnket, ezért online kampányunk most elsősorban őket célozza. Szeretnénk őket – amennyire csak lehetséges – játékos, színes formában tájékoztatni a szelektív hulladékgyűjtés jelentőségével kapcsolatban.”
További információ: www.szelektiven.hu
A kampány keretében készült kisfilm: itt található
Az oldalon található animált infografika nyomtatott változata itt érhető el.
Hagyjon egy választ!
Szeretne csatlakozni a beszélgetéshez?Nyugodtan járulj hozzá az alábbiakban!