Középiskolások mentorálják hátrányos helyzetű kortársaikat az E-tanodában

A digitális technológia és a mobilkommunikáció segítségével köti össze az E-tanoda program azokat a 12-18 éves, hátrányos helyzetű fiatalokat, akik iskolai tanulmányaikhoz segítségre szorulnak, azokkal a kortársaikkal, akik jól teljesítenek egyes tantárgyakból, és szabadidejükben szívesen megosztják tudásukat másokkal. Az E-tanoda januárban indult, fél évig tartó pilotjához a budapesti ELTE Apáczai Csere János Gyakorló Gimnázium és a Városmajori Gimnázium összesen 24 diákja csatlakozott önkéntesként, akik a 400 fős ormánsági település, Gilvánfa 14 középiskolásának mentorálását vállalták.

A Telenor Magyarország kezdeményezésére és támogatásával indult projekt szakmai hátterét, a diákok koordinálását és támogatását a 21. Századi Pedagógiáért Alapítvány biztosítja, a gilvánfai diákokat pedig a többszörösen hátrányos helyzetű településen 2008 óta működő Nyitott Ház Tanoda pedagógusai fogják össze. A kezdeményezést a Microsoft Magyarország a Skype in the Classroom programnak a projekt igényeire való szabásával támogatja.

0 hozzászólás

Hagyjon egy választ!

Szeretne csatlakozni a beszélgetéshez?
Nyugodtan járulj hozzá az alábbiakban!

Vélemény, hozzászólás?