Generali: Megbecsüljük egymást!

A Generali számára a fenntarthatóság a mindennapi üzleti működés része. Biztosítótársaságként a felelős vállalati gondolkodás, az etikus, átlátható működés mind a termékfejlesztést és az ügyfelekkel való kommunikációt, mind a társadalmi környezettel való kapcsolatot meghatározza. A fenntartható fejlődés legfontosabb alappilléreit az emberi erőforrás fejlesztése, az ügyfél-elégedettség növelése, valamint a közösségek támogatása, életvitelük jobbítására vonatkozó törekvések adják.

A vállalati kultúrában megfogalmazott alapértéknek megfelelően a Generali célja, hogy tevékenyen óvja és jobbá tegye az emberek, közösségek életét. Alapítóként, a Generali a Biztonságért Alapítvány által működtetett programokban a szervezet munkatársai önkéntes segítőként járulnak hozzá az olyan alapítványi kezdeményezések megvalósításához, mint a gyermekvédelmet célzó Generali Mosolyvadász Program. A fejlesztő és prevenciós program létjogosultságát tanúsítja, hogy az elmúlt években több mint 2000 hátrányos helyzetű gyermeket ért el, hozzájárulva a fiatalok biztosabb jövőjének megteremtéséhez. Az alapítvány működését 2016-ban a Magyar Adományozói Fórum is elismerte, a Generali Biztosító és alapítványa a MAF Felelős Támogató Védjegyet kapta meg.

A vállalat a szolgáltatások területén is elkötelezett a fenntarthatóság mellett: valamennyi termékük kialakításánál kiemelt szempont volt a hosszú távú ügyfél-elégedettség, az egyszerűen megtalálható és megérthető, könnyen használható, bármikor megköthető termékek kialakítása, melyek versenyelőnyt biztosító értéket képviselnek. A „simple” és „smarter” hívószavak jegyében a vállalat kiemelt célja, hogy minden kapcsolati ponton egyszerűbb és okosabb megoldásokkal pozitívabb élményt nyújtson ügyfeleinek.

A fentieken túl az ACTION 2020 vállalással összhangban kiemelt hangsúlyt kap a felelős foglalkoztatás is a cégcsoportnál. A vállalás értelmében a Generali még jobb jövedelmi kondíciókat biztosít munkatársainak, valamint a béren kívüli juttatási rendszerét is megújította. A cég a munkatársak képzésére is kiemelt figyelmet fordít: elindította a Generali Tehetségprogramot, melynek célja, hogy a kiválasztott tehetségek szakmai és vezetői kompetenciáit fejlessze, valamint életre hívta az egyéves, mentorprogrammal támogatott értékesítési vezetőképző rendszerét, a Sales Manager Programot, a jövő értékesítési vezetőinek képzése érdekében. Az élethosszig tartó tanulás és a felnőttképzésben való részvétel ösztönzését támogatják továbbá a szakmai képzések, a generációs nyitás program, a vidéki egyetemi városokkal való kapcsolattartás és az állásbörzéken való megjelenések is. A Generali átlátható, befogadó és támogató munkahelyi környezettel ösztönzi a munkatársak folyamatos fejlődését, hiszen a cég hosszú távú fennmaradásának záloga a munkatársak fejlesztése.

A Generali az ország egész területén jelen van, értékesítési hálózatának folyamatos bővítésével, megbízható pénzügyi szolgáltatóként ügyfelei teljes körű kiszolgálására törekszik. Működése minden mozzanatát a fenntarthatósági szempontok határozzák meg, alapvető célja, az emberek életének jobbá tétele által vezérelve.

 

0 hozzászólás

Hagyjon egy választ!

Szeretne csatlakozni a beszélgetéshez?
Nyugodtan járulj hozzá az alábbiakban!

Vélemény, hozzászólás?