Legújabb tagunk a Borealis Catalyst Group Kft.

Legújabb tagunk a 2010-ben alapított Borealis Catalyst Group Kft. A társaság 2019. évi árbevétele több mint 191 millió forint volt 3 foglalkoztatott mellett, elsőszámú vezetője Katona Melinda. A Borealis Catalyst Group Kft. több üzletággal vezetési és üzleti tanácsadással foglalkozó társaság, egyedi megoldásokat kínál a fenntartható és hatékony működés eléréséhez, valamint az összhang megteremtéséhez.

Környezeti felelősségvállalásuk hogy a gazdasági, a környezeti és a társadalmi fenntarthatóság kéz a kézben jár, egyik sem lehet tartós a másik nélkül. Ennek megfelelően miközben természetesen törekszenek a profit elérésére, nem mindenáron teszik azt: nem vállalnak el olyan feladatot, amely a társadalmi és természeti környezet rombolásával, az etikai normák megsértésével jár. Törekednek arra, hogy működésük a lehető legcsekélyebb környezetterheléssel járjon. Pozitív társadalmi hatásaikat az általuk elvállalt munkák, a munkatársakkal való nyitott és őszinte bánásmód, valamint a támogatásaik révén igyekeznek kifejteni. Válaszul a romló környezeti folyamatokra 2019 óta  nem gyártanak szórólapokat, hanem digitális megoldásokkal jelennek meg a kiállításokon és minden egyéb rendezvényen. A vidéki helyszínekre telekocsit szerveznek, ezzel is mérsékelve a környezeti terhelésüket. A saját fejlesztésű Feedback Time funkció segítségével hozzájárulnak ahhoz, hogy a rendszerből kiiktatódjanak a papiros alapú kérdőívek. Munkatársaik számára olyan szellemi, emberi és anyagi környezetet teremtenek, amelyben jól és biztonságban érezhetik magukat. Munkatársaikkal őszinte és nyílt kommunikációt valósítanak meg. Nagy figyelmet fordít a társaság arra, hogy munkatársaik össze tudják egyeztetni a munkájukat és magánéletüket, mellette folyamatos képzéseket biztosítanak munkatársaik fejlődésének elősegítésére, melynek céljából létrehozták a Borealis Akadémia nevű programot. Borealis Catalyst Group Kft. minden szempontból az elfogulatlanságra és esélyegyenlőségre (vallási, etnikai, politikai stb) törekekszik. Munkájukat politikamentesen végezik, és ezt egyértelműen kommunikálják az ügyfelek felé. Legfőbb értékeik az emberség, a transzparencia és a tisztesség, mind ügyfeleik, mind munkatársaik felé.

Tagságuk alapvető célja, hogy egyre többet tegyenek a fenntarthatóságért, és ennek érdekében szeretnének tanulni azoktól, akik ebben előttük járnak.

0 hozzászólás

Hagyjon egy választ!

Szeretne csatlakozni a beszélgetéshez?
Nyugodtan járulj hozzá az alábbiakban!

Vélemény, hozzászólás?