Mi alapján választanak munkahelyet a magyar munkavállalók? – Randstad Employer Brand Research 2023

Ismerje meg a Randstad Employer Brand Research kutatásának legfrissebb eredményeiből, mi motiválja 2023-ban a magyar munkavállalókat leginkább az álláskeresés során, illetve, hogy mely szektorok azok, ahol a legszívesebben dolgoznának. A kutatás magyar adatokat tartalmazó riportját most letöltheti a lenti linken, a cikkből pedig megismerheti hazánk legvonzóbb munkáltatóit is.

A Randstad Employer Brand Research a világ legátfogóbb, legmélyebb független munkáltatói márkakutatása, amely több ezer vállalat közül választja ki a legvonzóbb munkaadókat. A kutatás közel 163,000, a 18-64 éves korosztályból kikerülő válaszadó véleményét gyűjti össze 32 piac 6,022 vállalatáról. Magyarországon 7,342 fő vett részt a kutatásban. Az elemzés betekintést nyújt a potenciális munkavállalók munkahelyválasztási szempontjaiba és motivációiba. Részletek >>