Vállalati együttműködések az új technológiák bevezetésekor

A munkavállalók tudásának folyamatos frissítése és fejlesztése kulcsfontosságú a vállalat sikeréhez, hiszen a képzett és motivált dolgozók magasabb teljesítményt nyújtanak. Több éve dolgozunk együtt kulcs beszállító partnereinkkel azon, hogy az általuk kínált új eszközök vagy szolgáltatott rendszerek használatát kollégáink elsőkézből tőlük ismerhessék meg és a használati tapasztalatokról visszajelzéseket adjanak. Ez a kooperatív megközelítés a fenntarthatóság környezeti, társadalmi és gazdasági területén is kölcsönös eredményeket hoz.

Mészáros János, stratégiai és gazdasági vezérigazgató-helyettes

 

 

Cég neve:

BKM Nonprofit Zrt.

Megvalósítás éve:

2020 óta

Célterületek:

Oktatás és képzés

A program célja:

 

A Budapesti Közművek Nonprofit Zrt. elkötelezett amellett, hogy munkavállalói számára folyamatos fejlődési lehetőségeket biztosítson, hiszen a képzett és motivált dolgozók jelentősen hozzájárulnak a cég sikeréhez és a közszolgáltatások minőségi és hatékony ellátásához.

Az elmúlt években a BKM szorosan együttműködött számos beszállító partnerével annak érdekében, hogy az általuk szállított új eszközök, technológiák és rendszerek üzembe helyezése és bevezetése zökkenőmentesen történjen, és munkatársai azonnal megismerhessék és szakértelemmel használhassák ezeket az eszközöket és megoldásokat.

A BKM célja, hogy munkavállalói naprakész, versenyképes tudással rendelkezzenek, amely lehetővé teszi számukra, hogy hatékonyan és eredményesen végezzék munkájukat.

 

A program intézkedései, vállalásai:

 

Szoros együttműködést alakítottunk ki számos beszállító partnerünkkel, akik első kézből osztják meg velünk tapasztalataikat és tudásukat az új eszközök és rendszerek használatáról. Ez lehetővé teszi, hogy munkatársaink gyorsan és hatékonyan sajátíthassák el az új technológiákat.

A kölcsönös együttműködés másik eleme, hogy partnereink számára visszajelzéseket adunk, melyeket a gyártók felhasználhatnak a termékek és szolgáltatások továbbfejlesztésében, beleértve az ügyfélkapcsolatokat is.

Ezek a tudásátadások interaktívak, gyakorlatközpontúak, a megszerzett ismeretek visszamérése is része a folyamatnak. Így a résztvevők az új eszközök és rendszerek használata során alkalmazni tudják a megszerzett ismereteket a mindennapi munkájuk során, melyet rendszeresen, visszatérő módon folyamatosan frissítünk.

 

A program hatása és eredménye:

 

A program bevezetésének célja az volt, hogy az új eszközök, rendszerek ismerete segítse az eszközök élettartamának növelését, a nem megfelelő használatból eredő meghibásodások, a nem megfelelő rendszerhasználatból eredő folyamathibák száma csökkenjen. Munkavállalóink számára hasznosak voltak a képzések, amely hozzájárult a hatékonyság növekedéséhez és a minőségi munka biztosításához. Ezáltal kimutathatóan nőtt a munkaerő-kihasználtság, csökkentek az egyes gazdasági-vállalatirányítási folyamatokhoz kapcsolódó fajlagos költségek.

 

Kapcsolódó linkek:

 

A BKM Nonprofit Zrt. 2022. évi fenntarthatósági tevékenysége

 

Kapcsolódó kulcsszavak:

 

együttműködés