Az Inest is részesült a Green Brands-védjegy használatára jogosító oklevélben

Átadta a Magyarországon elsőként Green Brands elismerést nyert márkáknak a környezeti fenntarthatóságot tanúsító, Green Brands-védjegy kétéves használatára jogosító oklevelet a szervezet magyarországi képviselete. Az Inest is a díjazottak között van.

Wiszkidenszky András, a szervezet regionális igazgatója az eseményen ismertette, hogy a Green Brands mint független nemzetközi márka-marketing szervezet szigorú módszertan szerint értékeli a márkák fenntarthatósági teljesítményét, az értékelést a bécsi székhelyű Sustainable Europe Research Institute végzi.

A minősítést olyan ökológiailag fenntartható cégek, márkák, szolgáltatások és élelmiszerek nyerhetik el, amelyek sikeresen teljesítik a három fázisból álló minősítési folyamatot. A 2011-es indulás óta Európában mintegy 150 védjegyet adtak át– tette hozzá.

A rendezvényen öt cég részesült a védjegy használatára jogosító oklevélben. A Rossmann két saját márkája, továbbá a Frosch és a green care Professional tisztítószer márkái mellett két magyar kkv, a Folprint Zöld Nyomda Kft. és a biztonságos iratmegsemmisítéssel foglalkozó, Inest Nonprofit Kft. kapott elismerést. Emellett bemutatták, a jelenleg minősítési folyamatban résztvevő Radiátor Invest Kft.-t.

Fotó: Green Brands

Wiszkidenszky András az elismerés előnyeit sorolva rámutatott:

zöldnek lenni versenyelőnyt jelent gazdasági szempontból, pozitív visszaigazolás a meglévő ügyfelek körében és segíti az ügyfélkör bővítését, emellett javulhat az általános megítélés a fogyasztók körében.

A kitüntetést többféle kiadványban és rendezvényen is népszerűsíti a szervezet – fűzte hozzá.

Lévai Gábor, a Green Brands Hungary ügyvezető igazgatója hozzátette, hogy a szervezet az elismerés iránt érdeklődőknek, elsősorban a kkv vezetőknek hat alkalmas műhelymunka programot indít március végén. A képzésen egyebek közt arról lesz szó, hogyan lehet megszólítani a célzott ügyfélkört, hogyan térülnek meg a felelős környezeti beruházások, illetve az üzleti folyamatok hogyan alakíthatók át fenntarthatóbbá.

A Green Brands Magyarországon egy évvel ezelőtt kezdte meg a program előkészítését, a szervezet regionális központja is Budapest, ahonnan képviseli Szlovákiát és Csehországot is.

Forrás: VG.hu

0 hozzászólás

Hagyjon egy választ!

Szeretne csatlakozni a beszélgetéshez?
Nyugodtan járulj hozzá az alábbiakban!

Vélemény, hozzászólás?