„Életmentés” pittyenéssel

A K&H július 17. és augusztus 31. közötti adományozási kampánya az egyik legkorszerűbb és legbiztonságosabb fizetési megoldásra ösztönözte ügyfeleit. A bank ügyfelei minden okoseszközös fizetése után 10 forintot adományozott az Országos Mentőszolgálatnak. A másfél hónapos kampány ideje alatt a 2,8 millió pittyenés során 28 millió forint gyűlt össze, amit a K&H Egészséges Társadalomért Alapítvány közel megduplázott. A teljes támogatás összege így 50 millió forint, aminek köszönhetően az OMSZ mentőkocsihálózatának felszereltsége hamarosan 400 olyan lélegeztető ballonnal bővül, amelyek kifejezetten újszülöttek, csecsemők és 1-4 éves kisgyerekek lélegeztetésére szolgálnak.  Az adományozási kampány így népszerűsítette a vírusbiztos okoseszközös fizetést is és lehetőséget adott az ügyfeleknek, hogy ezzel is kifejezzék hálájukat a mentők erőn felüli, áldozatos munkájáért.

0 hozzászólás

Hagyjon egy választ!

Szeretne csatlakozni a beszélgetéshez?
Nyugodtan járulj hozzá az alábbiakban!

Vélemény, hozzászólás?