Tiszta otthon, tiszta bolygó!

A Henkel Laundry & Home Care üzletág új normákat állít fel az innováció és a fenntarthatóság ötvözésével. Termékfejlesztéseivel folyamatosan arra törekszik, hogy fogyasztóik mindennapjait megkönnyítsék. Kiváló példa erre a ProNature termékcsalád, mely a megbízható Henkel márkák bizonyítottan jó minőségű tisztítási teljesítményét kínálja még fenntarthatóbb módon, ezzel elnyerve a fogyasztók széles körének tetszését.

A ProNature szortiment már nyolc, Clin, Bref, Pur és Somat márkaterméket tartalmaz. A termékcsalád több fenntartható összetevő felhasználásával készül*. Ezenkívül a termékek műanyag csomagolása (kivéve kupak) újrahasznosított műanyagból készül és Social Plastic®-ot** tartalmaz.  A Somat ProNature doboza, valamint Bref ProNature WC frissítők hátlapja 100%-ban újrahasznosított papírból előállított. Ez csupán néhány oka annak, hogy a ProNature termékek az „Ecolabel” címkét is magunkon viselik (kivéve a Bref ProNature WC frissítők).

„A fenntarthatóság nélkülözhetetlen része tevékenységünknek, és a fő fenntarthatósági trendek kulcsfontosságú részét képezik innovációs stratégiánknak. Nagyon fontos számunkra, hogy innovatív megoldásaink fenntarthatóak legyenek és hosszú távon pozitív környezeti hatásokat érjenek el. A ProNature koncepció értékes szerepet játszik abban, hogy a Henkel elérje ambiciózus fenntarthatósági céljait. Sőt, a ProNature termékek újabb lépést jelentenek a 2025-ös csomagolási stratégiánk és céljaink megvalósítása érdekében” – hangsúlyozza Lukáš Hájek, Henkel Magyarország Laundry & Home Care üzletág igazgató.

 

Társadalmi szerepvállalás: 5 millió forint támogatás a 10 millió Fa Alapítványnak

Fenntartható és felelősségteljes fellépés jellemzi a ProNature termékcsalád és a 10 millió Fa Alapítvány együttműködését. A ProNature termékek és a fogyasztók bevonásával zajló kampány keretén belül 1000 darab fa ültetése valósul meg országszerte a következő hónapokban.

A több mint egy éve alakult 10 millió Fa közösség mára közel 150 településen van jelen és már 50 ezer fát elültettek mintegy 1,2 milliárd forint értékben közösségi finanszírozásból, elhivatott önkéntesekkel. „Hisszük, hogy a vállalatokkal történő együttműködésekből, a Henkellel való partnerségünkből olyan gyümölcsöző eredmények születnek, amelyek gyorsabban közelebb vihetnek bennünket a legfőbb cél eléréshez, a tízmillió új fa elültetéséhez“– tette hozzá az Alapítvány elnöke.

A ProNature termékcsalád és a 10 millió Fa Alapítvány együttműködésével, valamint a fogyasztók bevonásával zajló kampány keretén belül 1000 darab fa ültetése valósul meg országszerte a következő hónapokban. Az ezer db fa közül elsőként három, a budapesti Nemzeti színház előtti sétányon kapott helyett. Az ültetésben segítő csapat: Mészáros András, a Centrál színház színésze, Pokorny Lia, a 10 millió Fa nagykövete, Váradi Hanga és Váradi Zsolt, önkéntes, Dr. Aszalós Réka, a 10 millió Fa erdőökológusa, Hervai Franciska, a 10 millió Fa főkoordinátora, Bojár Iván András, a 10 millió Fa alapítója és Ferkó Andrea, a 10 millió Fa önkéntese.

Tudjon meg többet a Henkel fenntarthatósági törekvéseiről és a ProNature termékekről.

Ismerje meg a 10 millió Fa Alapítvány munkáját is.

*összehasonlítva a standard Henkel termékválasztékkal
**Social Plastic®: A Henkel immár három éve – mint az első globális fogyasztási cikkeket gyártó vállalat – partnerségre lépett a Plastic Bank szociális vállalkozással. A közös cél az óceánok műanyagszennyezésének csökkentése és egyúttal új lehetőségek teremtése a szegénységben élők számára, különösen azokban az országokban, amelyekben nincs hulladékgazdálkodási infrastruktúra. A helyi lakosság visszaviheti az összegyűjtött műanyag hulladékokat az erre kialakított gyűjtőpontokra, és pénzre, árukra vagy szolgáltatásokra cserélheti azokat. Ezzel a műanyag óceánokban jutása jelentősen csökken, és egyidejűleg új érték jön létre. Ez a műanyaghulladék Social Plastic®-ként újrafeldolgozva kerül vissza a műanyagcsomagolás gyártásba.

 

0 hozzászólás

Hagyjon egy választ!

Szeretne csatlakozni a beszélgetéshez?
Nyugodtan járulj hozzá az alábbiakban!

Vélemény, hozzászólás?